Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΟικονομίδης, Αναστάσιος-
dc.contributor.authorΤζίκας, Εμμανουήλ E.-
dc.date.accessioned2016-03-28T08:51:24Z-
dc.date.available2016-03-28T08:51:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19091-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.en
dc.description.abstractΤα Κοινωνικά Δίκτυα σήμερα διαδραματίζουν ένα σημαντικό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρει η Τουριστική Βιομηχανία. Παράλληλα όμως έχουν γίνει και ένα εργαλείο ενημέρωσης των ταξιδιωτών αλλά και διαμοιρασμού των ταξιδιωτικών εμπειριών αυτών. Η επιρροή των Κοινωνικών Δικτύων ολοένα και αυξάνει, γεγονός το οποίο σημειώνουν οι ερευνητές του χώρου αλλά και οι ίδιες οι εταιρίες αντιλαμβανόμενες την αξία τους αναλαμβάνουν δράσεις ώστε να τα αξιοποιήσουν κατά το μέγιστο δυνατό προς όφελος τους. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζουμε το ερευνητικό μοντέλο που χρησιμοποιήσαμε για να μελετήσουμε την αξία που προσδίδουν οι ιδιοκτήτες μικρών τουριστικών καταλυμάτων της ευρύτερης περιοχής της Χαλκιδικής ως προς τη χρήση των Κοινωνικών Δικτύων για την προβολή των επιχειρήσεων τους. Στην έρευνα μας δίνουμε έμφαση στο Κοινωνικό Δίκτυο Facebook. Από τα ευρήματα της έρευνας μας διαφαίνεται ότι οι ιδιοκτήτες των Μικρών Τουριστικών Καταλυμάτων χρησιμοποιούν σε σημαντικό βαθμό τις δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο, δηλαδή τη χρήση ιστοσελίδας προβολής της επιχείρησης αλλά και παράλληλα τη χρήση των Κοινωνικών Δικτύων. Επίσης, από τα δεδομένα που συλλέξαμε διαφαίνεται ότι παράγοντες όπως η ηλικία και το επίπεδο γνώσης χειρισμού των ΤΠΕ δεν επηρεάζουν την προτιθέμενη στάση ως προς τη χρήση του Facebook αλλά ούτε και τελικά την ίδια τη χρήση του Facebook.en
dc.format.extent141en
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας-
dc.subjectΜικρά τουριστικά καταλύματαen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectΕνοικιαζόμενα δωμάτια-διαμερίσματαen
dc.subjectΧαλκιδικήen
dc.titleΔιερέυνηση των στάσεων των ιδιοκτητών μικρών τουριστικών καταλυμάτων της Χαλκιδικής ως προς τη χρήση του facebook για την προβολή των επιχειρήσεων τους.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzikasEmmanouilMsc2016.pdf.pdf7.05 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons