Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιάτσος, Θρασύβουλος-Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΚαραγκούνης, Θωμάςel
dc.date.accessioned2016-03-28T07:31:38Z-
dc.date.available2016-03-28T07:31:38Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19086-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η παρουσίαση της μελέτης, ανάλυσης αλλά και απόδειξης βελτίωσης της υγείας μέσω ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού. Για τον σκοπό αυτόν, δημιουργήθηκε μια εφαρμογή για κινητές συσκευές η οποία αποσκοπεί στην βελτίωση της υγείας του χρήστη μέσω άθλησης και ειδικότερα του τρεξίματος.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectSerious gamesen
dc.subjectΣοβαρά παιχνίδιαel
dc.subjectGamificationen
dc.subjecte-Healthen
dc.titleΣοβαρό παιχνίδι για την υποστήριξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών υγείας.el
dc.title.alternativeSerious game to support e-health.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragkounisThomasMsc2016.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons