Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18938
Author: Καραφυλλίδου, Μαρίνα
Title: Συνδεδεμένες πωλήσεις ή ξεχωριστές χρεώσεις; Συνέπειες στα κέρδη των επιχειρήσεων.
Date Issued: 2016
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Επιστήμη
Supervisor: Κωνσταντάτος, Χρήστος
Abstract: Παλαιότερα οι αεροπορικές εταιρείες συμπεριλάμβαναν στην τιμή του βασικού εισιτηρίου και το κόστος της αποσκευής, ανεξάρτητα από το αν οι επιβάτες επιθυμούσαν να έχουν αποσκευή ή όχι στο ταξίδι τους. Μετέπειτα διαχώρισαν τη χρέωση της αποσκευής από την τιμή του βασικού εισιτηρίου, επομένως οι επιβάτες θα έπρεπε να πληρώσουν ένα επιπλέον ποσό για να έχουν το δικαίωμα της μεταφοράς αποσκευής στο ταξίδι τους, πέρα από το βασικό εισιτήριο που πλήρωναν για τη μεταφορά τους. Στην συγκεκριμένη εργασία θα εξεταστεί σε θεωρητικό υπόβαθρο κατά πόσο η μετάβαση από pure bundling (συνδεδεμένες πωλήσεις) στο mixed bundling (ξεχωριστές χρεώσεις) αυξάνουν τα κέρδη των επιχειρήσεων και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις αποφάσεις των επιχειρήσεων στον κλάδο των αερομεταφορών. Συμπεραίνουμε ότι αρχικά η υιοθέτηση της mixed bundling στρατηγικής δεν ήταν εφικτή για τις αεροπορικές εταιρείες. Αλλάζοντας όμως κάποιους από τους προσδιοριστικούς παράγοντες του μοντέλου, βλέπουμε ότι οι εν λόγω επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να μεταβάλουν την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν.
Keywords: Κλάδος αερομεταφορών
Χρέωση αποσκευών
Συνδεδεμένες πωλήσεις
Ξεχωριστές χρεώσεις
Κέρδη αεροπορικών εταιρειών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Οικονομική Επιστήμη (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarafyllidouMarinaMsc2016.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons