Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18938
Συγγραφέας: Καραφυλλίδου, Μαρίνα
Τίτλος: Συνδεδεμένες πωλήσεις ή ξεχωριστές χρεώσεις; Συνέπειες στα κέρδη των επιχειρήσεων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Επιστήμη
Επόπτης Καθηγητής: Κωνσταντάτος, Χρήστος
Περίληψη: Παλαιότερα οι αεροπορικές εταιρείες συμπεριλάμβαναν στην τιμή του βασικού εισιτηρίου και το κόστος της αποσκευής, ανεξάρτητα από το αν οι επιβάτες επιθυμούσαν να έχουν αποσκευή ή όχι στο ταξίδι τους. Μετέπειτα διαχώρισαν τη χρέωση της αποσκευής από την τιμή του βασικού εισιτηρίου, επομένως οι επιβάτες θα έπρεπε να πληρώσουν ένα επιπλέον ποσό για να έχουν το δικαίωμα της μεταφοράς αποσκευής στο ταξίδι τους, πέρα από το βασικό εισιτήριο που πλήρωναν για τη μεταφορά τους. Στην συγκεκριμένη εργασία θα εξεταστεί σε θεωρητικό υπόβαθρο κατά πόσο η μετάβαση από pure bundling (συνδεδεμένες πωλήσεις) στο mixed bundling (ξεχωριστές χρεώσεις) αυξάνουν τα κέρδη των επιχειρήσεων και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις αποφάσεις των επιχειρήσεων στον κλάδο των αερομεταφορών. Συμπεραίνουμε ότι αρχικά η υιοθέτηση της mixed bundling στρατηγικής δεν ήταν εφικτή για τις αεροπορικές εταιρείες. Αλλάζοντας όμως κάποιους από τους προσδιοριστικούς παράγοντες του μοντέλου, βλέπουμε ότι οι εν λόγω επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να μεταβάλουν την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν.
Λέξεις Κλειδιά: Κλάδος αερομεταφορών
Χρέωση αποσκευών
Συνδεδεμένες πωλήσεις
Ξεχωριστές χρεώσεις
Κέρδη αεροπορικών εταιρειών
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Οικονομική Επιστήμη (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KarafyllidouMarinaMsc2016.pdf1.57 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons