Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΓκιόλντα, Ευτυχίαel
dc.date.accessioned2016-03-11T14:48:50Z-
dc.date.available2016-03-11T14:48:50Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18905-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΟι κινητές αγορές (Μ-shopping) έχουν γίνει εξαιρετικά σημαντικές για το μάρκετινγκ και τη λιανική πώληση. Αν και το κινητό εμπόριο έχει εξελιχθεί σε μια δημοφιλή εναλλακτική προσέγγιση για την αγορά αγαθών και υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, η έρευνα για την αποδοχή στο m-shopping είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο και περιορίζεται αισθητά σε συγκεκριμένες χώρες, όπως η Ελλάδα. Προκειμένου να καταστεί δυνατό για τους εμπόρους να υιοθετήσουν τις καλύτερες στρατηγικές, είναι πολύ σημαντικό να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε τους διαφορετικούς παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή των καταναλωτών των κινητών τεχνολογιών για online αγορές. Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι να αναπτύξει και να δοκιμάσει μέσω spss τους προσδιοριστικούς παράγοντες του m-shopping στο πλαίσιο χρήσης του smartphone. Η συμβολή αυτού του μοντέλου έγκειται στην εξέταση αυτών των τεχνολογικών εξελίξεων και των επιπτώσεών τους στην κινητή εμπειρία αγορών. Μέσω έρευνας που διεξήχθη μεταξύ των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών χρηστών κινητής τηλεφωνίας στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας, υιοθετήθηκε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση με τη χρήση στατιστικού πακέτου SPSS ώστε να προβλέψουμε στάσεις απέναντι στο m-shopping και στην αγοραστική συμπεριφορά μέσω κινητών συσκευών. Βάσει δεδομένων που λήφθηκαν από 473 Έλληνες m-χρήστες, έχουμε διαπιστώσει ότι προκύπτουν στατιστικές διαφορές μεταξύ των 2 φύλων σε παράγοντες που σχετίζονται με τεχνικές παραμέτρους όπως η αντιληπτή ευκολία χρήσης, η χρησιμότητα και το άγχος. Σε ό,τι αφορά ψυχολογικές πτυχές, οι απόψεις συγκλίνουν με μια γενική δυσπιστία και προβληματισμό σε θέματα κοινωνικής επιρροής και στάσης στο m-shopping. Η συσχέτιση, επίσης, της μεταβλητής για την υφιστάμενη εμπειρία του δείγματος στις αγορές μέσω κινητών συσκευών με τις υπόλοιπες του δείγματος, έδειξε πως οι έχοντες εμπειρία στο m-shopping ανταποκρίνονται πιο θετικά σε ζητήματα καινοτομίας και επιδεξιότητας, συγκριτικά με τους δυνητικούς Έλληνες χρήστες. Στις κοινωνικές παραμέτρους, εντοπίζεται στατιστική διαφορά, ωστόσο τα ποσοστά όλου του δείγματος φανερώνουν μια γενική αδιαφορία και τάση για απόρριψη του m-shopping. Τα αποτελέσματα φανερώνουν ενδιαφέρουσες επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις με αντίστοιχη συμβολή τους και στη βιβλιογραφία.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectAγοραστική διαδικασία μέσω κινητών συσκευώνel
dc.subjectAντιληπτή χρησιμότηταel
dc.subjectKαινοτομίαel
dc.subjectΑποδοχή στις κινητές αγορέςel
dc.subjectΑντιληπτή εμπιστοσύνηel
dc.subjectΑντιληπτό άγχοςel
dc.subjectΑντιληπτός κίνδυνοςel
dc.subjectΑντιληπτή διασκέδασηel
dc.subjectΧτίσιμο εμπιστοσύνης μέσω κινήτρωνel
dc.subjectΣυμπεριφορική πρόθεσηel
dc.subjectΣτάσηel
dc.subjectMobile shoppingen
dc.subjectMobile shopping acceptanceel
dc.subjectBehavioral intentionen
dc.subjectAttitudeen
dc.subjectRelationship driversen
dc.subjectGreek consumeren
dc.subjectPerceived usefulnessen
dc.subjectInnovativenessen
dc.subjectTrusten
dc.subjectAnxietyen
dc.titleΑγοραστική διαδικασία μέσω κινητών: βιβλιογραφική επισκόπηση και πρωτογενής έρευναel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkiolntaEutychiaMsc2015.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.