Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηγεωργίου, Αλέξανδροςel
dc.contributor.authorΤσουκαλάς, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2016-03-07T13:41:25Z-
dc.date.available2016-03-07T13:41:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18889-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με το πεδίο των παιχνιδιών διάχυτου υπολογισμού (pervasive games) και με το κατά πόσο τα παιχνίδια αυτά μπορούν να αποτελέσουν ιδανικά και ασφαλή περιβάλλοντα μάθησης και απόκτησης εκπαιδευτικών εμπειριών. Σκοπός, επομένως, της εργασίας είναι να αναδείξει αυτή την εκπαιδευτική διάσταση μέσα από το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διάχυτου παιχνιδιού σχεδιασμένου πάνω σε φορητές υπολογιστικές συσκευές (Android), λαμβάνοντας υπόψη τη φυσική θέση του χρήστη σε ένα χώρο. Στο πλαίσιο της βιβλιογραφικής μελέτης, θα εξεταστούν προηγούμενες προσεγγίσεις για ανάπτυξη παιχνιδιών διάχυτου υπολογισμού, ενώ η ανάπτυξη του λογισμικού θα περιλαμβάνει τόσο τη συγγραφή κώδικα για τις φορητές υπολογιστικές συσκευές (Android) όσο και για τον αντίστοιχο εξυπηρετητή (Java Spring Framework + REST + GAE). Οι κανόνες του παιχνιδιού και το εκπαιδευτικό υλικό θα καθοριστούν επίσης στο πλαίσιο της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, το παιχνίδι ¨Μαθαίνω τη Πόλη μου¨ θα δίνει τη δυνατότητα φυσικής περιπλάνησης και αναζήτησης στην πόλη της Θεσσαλονίκης λαμβάνοντας οδηγίες και προκλήσεις βάσει της πλοκής από έναν κεντρικό εξυπηρετητή. Ο χρήστης-παίκτης θα έχει τη δυνατότητα εντοπισμού στόχων και επίλυσης γρίφων που θα συμβάλλουν στην πρόοδο του παιχνιδιού. Ο επιτυχής εντοπισμός ενός σημείου στόχου θα προβάλλει στην φορητή συσκευή πληροφορίες σχετικά με ιστορικά δεδομένα μνημείων της πόλης αλλά και η ίδια η πλοκή του παιχνιδιού θα παραπέμπει σε ιστορική αναδίφηση. Για το λόγο αυτό θα ληφθεί μέριμνα στο σχεδιασμό της εφαρμογής ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί ως εκπαιδευτική πλατφόρμα από δασκάλους και τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.el
dc.format.extent150el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠαιχνίδια διάχυτου υπολογισμούel
dc.subjectΧώρο-ευαίσθητα φορητά παιχνίδιαel
dc.subjectΜάθηση με τη χρήση φορητών συσκευώνel
dc.subjectΠαιχνίδια με στόχο τη μάθησηel
dc.titleΑνάπτυξη pervasive game με εκπαιδευτικό περιεχόμενο.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsoukalasDimitriosMsc2015.pdf4.15 MBAdobe PDFView/Open
TsoukalasDimitriosMsc2015present.pdfΠαρουσίαση1.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons