Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18889
Συγγραφέας: Τσουκαλάς, Δημήτριος
Τίτλος: Ανάπτυξη pervasive game με εκπαιδευτικό περιεχόμενο.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηγεωργίου, Αλέξανδρος
Περίληψη: Η παρούσα εργασία ασχολείται με το πεδίο των παιχνιδιών διάχυτου υπολογισμού (pervasive games) και με το κατά πόσο τα παιχνίδια αυτά μπορούν να αποτελέσουν ιδανικά και ασφαλή περιβάλλοντα μάθησης και απόκτησης εκπαιδευτικών εμπειριών. Σκοπός, επομένως, της εργασίας είναι να αναδείξει αυτή την εκπαιδευτική διάσταση μέσα από το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός διάχυτου παιχνιδιού σχεδιασμένου πάνω σε φορητές υπολογιστικές συσκευές (Android), λαμβάνοντας υπόψη τη φυσική θέση του χρήστη σε ένα χώρο. Στο πλαίσιο της βιβλιογραφικής μελέτης, θα εξεταστούν προηγούμενες προσεγγίσεις για ανάπτυξη παιχνιδιών διάχυτου υπολογισμού, ενώ η ανάπτυξη του λογισμικού θα περιλαμβάνει τόσο τη συγγραφή κώδικα για τις φορητές υπολογιστικές συσκευές (Android) όσο και για τον αντίστοιχο εξυπηρετητή (Java Spring Framework + REST + GAE). Οι κανόνες του παιχνιδιού και το εκπαιδευτικό υλικό θα καθοριστούν επίσης στο πλαίσιο της εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, το παιχνίδι ¨Μαθαίνω τη Πόλη μου¨ θα δίνει τη δυνατότητα φυσικής περιπλάνησης και αναζήτησης στην πόλη της Θεσσαλονίκης λαμβάνοντας οδηγίες και προκλήσεις βάσει της πλοκής από έναν κεντρικό εξυπηρετητή. Ο χρήστης-παίκτης θα έχει τη δυνατότητα εντοπισμού στόχων και επίλυσης γρίφων που θα συμβάλλουν στην πρόοδο του παιχνιδιού. Ο επιτυχής εντοπισμός ενός σημείου στόχου θα προβάλλει στην φορητή συσκευή πληροφορίες σχετικά με ιστορικά δεδομένα μνημείων της πόλης αλλά και η ίδια η πλοκή του παιχνιδιού θα παραπέμπει σε ιστορική αναδίφηση. Για το λόγο αυτό θα ληφθεί μέριμνα στο σχεδιασμό της εφαρμογής ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί ως εκπαιδευτική πλατφόρμα από δασκάλους και τάξεις της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Λέξεις Κλειδιά: Παιχνίδια διάχυτου υπολογισμού
Χώρο-ευαίσθητα φορητά παιχνίδια
Μάθηση με τη χρήση φορητών συσκευών
Παιχνίδια με στόχο τη μάθηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsoukalasDimitriosMsc2015.pdf4.15 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
TsoukalasDimitriosMsc2015present.pdfΠαρουσίαση1.04 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons