Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18874
Author: Καραμπούζης, Βασίλειος
Title: Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτών στη χρήση της υπηρεσίας e-banking στην Ελλάδα.
Date Issued: 2016
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Το παρόν πόνημα έχει διττό σκοπό: αφ’ ενός την συλλογή, κατηγοριοποίηση και ανάλυση όλων των παραγόντων που επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών, παγκοσμίως, στη χρήση του e-banking και, αφ’ ετέρου, στην εμπειρική διερεύνηση, μέσω ερωτηματολογίων, των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, και συγκεκριμένα των δικηγόρων της Θεσσαλονίκης. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στο πρώτο μέρος είναι αυτή δευτερογενούς έρευνας μέσω βιβλιογραφίας. Στο δεύτερο μέρος εστάλησαν μαζικά ερωτηματολόγια σε μέλη του ΔΣΘ (Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης), με τη βοήθεια του cloud της Google (Google Drive), και αναλύθηκαν οι απαντήσεις των δικηγόρων με πίνακες, διαγράμματα και τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS, ώστε να πραγματοποιηθούν τα κατάλληλα συμπεράσματα. Τα κύρια ευρήματα της εργασίας είναι ότι πολλοί παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο σε πολλές χώρες, δεν θεωρούνται τόσο σημαντικοί στον Έλληνα καταναλωτή, καθώς ισχύει, ασφαλώς, και το αντίθετο. Οι παράγοντες που επηρεάζουν, κυρίως, τα άτομα του δείγματος είναι οι: Ασφάλεια, Εμπιστευτικότητα, Ιδιωτικότητα, Αποτελεσματικότητα, Ευκολία/Ευχρηστία, Απλότητα/ Πολυπλοκότητα στη χρήση των υπηρεσιών, Προσβασιμότητα, Συμβατότητα με τις ανάγκες, Διαθεσιμότητα Συστήματος, Ακρίβεια στη διαδικασία συναλλαγών, Φήμη. Επίσης, παρατηρήθηκε ότι οι παράγοντες που δεν θεωρούνται τόσο, και σχεδόν καθόλου, σημαντικοί για τη χρήση του e-banking είναι οι Οικονομικά Αποδοτικές Υπηρεσίες, Σχεδιασμός/ Χαρακτηριστικά, και Δοκιμαστική Χρήση μιας νέας υπηρεσίας. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι όσοι δικηγόροι χρησιμοποίησαν την υπηρεσία αυτή μετά τα Capital Controls παρουσιάζουν μία αρνητική τάση ως προς του 5 αυτούς παράγοντες, και αυτό πιθανόν να οφείλεται στο ότι είτε δεν έχουν ενστερνιστεί και δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως την υπηρεσία e-banking, είτε αδιαφορούν για τους παράγοντες και χρησιμοποιούν την υπηρεσία e-banking εξαναγκαστικά, λόγω των Capital Controls, για να κάνουν συναλλαγές με το εξωτερικό, εμβάσματα κτλ.
Keywords: e-Banking
Συμπεριφορά καταναλωτών
Παράγοντες
Ελλάδα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarampouzisVasileiosMsc2016.pdf2.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.