Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18874
Συγγραφέας: Καραμπούζης, Βασίλειος
Τίτλος: Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά καταναλωτών στη χρήση της υπηρεσίας e-banking στην Ελλάδα.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Το παρόν πόνημα έχει διττό σκοπό: αφ’ ενός την συλλογή, κατηγοριοποίηση και ανάλυση όλων των παραγόντων που επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών, παγκοσμίως, στη χρήση του e-banking και, αφ’ ετέρου, στην εμπειρική διερεύνηση, μέσω ερωτηματολογίων, των διαφόρων παραγόντων που επηρεάζουν την συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, και συγκεκριμένα των δικηγόρων της Θεσσαλονίκης. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε στο πρώτο μέρος είναι αυτή δευτερογενούς έρευνας μέσω βιβλιογραφίας. Στο δεύτερο μέρος εστάλησαν μαζικά ερωτηματολόγια σε μέλη του ΔΣΘ (Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης), με τη βοήθεια του cloud της Google (Google Drive), και αναλύθηκαν οι απαντήσεις των δικηγόρων με πίνακες, διαγράμματα και τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS, ώστε να πραγματοποιηθούν τα κατάλληλα συμπεράσματα. Τα κύρια ευρήματα της εργασίας είναι ότι πολλοί παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο σε πολλές χώρες, δεν θεωρούνται τόσο σημαντικοί στον Έλληνα καταναλωτή, καθώς ισχύει, ασφαλώς, και το αντίθετο. Οι παράγοντες που επηρεάζουν, κυρίως, τα άτομα του δείγματος είναι οι: Ασφάλεια, Εμπιστευτικότητα, Ιδιωτικότητα, Αποτελεσματικότητα, Ευκολία/Ευχρηστία, Απλότητα/ Πολυπλοκότητα στη χρήση των υπηρεσιών, Προσβασιμότητα, Συμβατότητα με τις ανάγκες, Διαθεσιμότητα Συστήματος, Ακρίβεια στη διαδικασία συναλλαγών, Φήμη. Επίσης, παρατηρήθηκε ότι οι παράγοντες που δεν θεωρούνται τόσο, και σχεδόν καθόλου, σημαντικοί για τη χρήση του e-banking είναι οι Οικονομικά Αποδοτικές Υπηρεσίες, Σχεδιασμός/ Χαρακτηριστικά, και Δοκιμαστική Χρήση μιας νέας υπηρεσίας. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι όσοι δικηγόροι χρησιμοποίησαν την υπηρεσία αυτή μετά τα Capital Controls παρουσιάζουν μία αρνητική τάση ως προς του 5 αυτούς παράγοντες, και αυτό πιθανόν να οφείλεται στο ότι είτε δεν έχουν ενστερνιστεί και δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως την υπηρεσία e-banking, είτε αδιαφορούν για τους παράγοντες και χρησιμοποιούν την υπηρεσία e-banking εξαναγκαστικά, λόγω των Capital Controls, για να κάνουν συναλλαγές με το εξωτερικό, εμβάσματα κτλ.
Λέξεις Κλειδιά: e-Banking
Συμπεριφορά καταναλωτών
Παράγοντες
Ελλάδα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KarampouzisVasileiosMsc2016.pdf2.52 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.