Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΤιμιάδου, Κυριακήel
dc.date.accessioned2016-03-02T12:56:06Z-
dc.date.available2016-03-02T12:56:06Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18865-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ Ψηφιακή Οικονομία είναι σήμερα η κινητήρια δύναμη της παγκοσμιοποίησης. Στο παρελθόν, παγκοσμιοποίηση σήμαινε απλώς ελεύθερη διεθνή διακίνηση αγαθών, υπηρεσιών, κεφαλαίου και ανθρώπινου δυναμικού. Σήμερα, παγκοσμιοποίηση σημαίνει, επιπλέον, και διεθνή εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία μέσω του διαδικτύου. Μια από τις πλέον διαδεδομένες μεθόδους είναι αυτή που πραγματοποιείται μέσω του πλαισίου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η ψηφιακή οικονομία περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο που είναι απλά η ηλεκτρονική διαχείριση των εμπορικών συναλλαγών, κυρίως μέσω του Διαδικτύου, ανάμεσα σε γεωγραφικά απομακρυσμένα συμβαλλόμενα μέρη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αποτελέσει το αντικείμενο μεγάλης συζήτησης κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών και έχει επιφέρει επανάσταση στο χώρο των επιχειρήσεων για πολλαπλούς λόγους. Μερικοί από αυτούς είναι η διευκόλυνση της πρόσβασης στις παγκόσμιες αγορές, η επέκταση των ωρών λειτουργίας των οργανισμών, η μείωση των δαπανών των συναλλαγών, η βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών, η μείωση του κύκλου παροχής υπηρεσιών και ολοκλήρωσης συναλλαγών και η βελτίωση της αγοραστικής ικανότητας των πελατών. Πρόκειται για μια αδιαμφισβήτητη τεχνολογική επιτυχία με το Ιnternet να ξεπερνά από το επίπεδο των λίγων χιλιάδων στο επίπεδο των δισεκατομμυρίων συναλλαγών ανά έτος σε όλη την υφήλιο! Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (B2C), εστιάζει στη στρατηγική και εν γένει την δραστηριοποίησή των στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην κατεύθυνση αυτή πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα για την εύρεση των αιτιών δραστηριοποίησης, των εμποδίων που αντιμετωπίζουν και τα οφέλη που έχουν αποκομίσει οι επιχειρήσεις από την ψηφιακή τους δραστηριοποίηση. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συνεισφέρει στις διοικήσεις των ελληνικών επιχειρήσεων και επιπροσθέτως να αποτελέσει ένα χρηστικό εγχειρίδιο για τους υποψήφιους επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στο Διαδίκτυο.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕ businessen
dc.subjectE commerceen
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΗλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.titleE business, e commerce ως εργαλεία επίτευξης στρατηγικών στόχων.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤimiadouKyriakiMsc2016.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.