Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΤσαχουρίδης, Θεόδωροςel
dc.date.accessioned2016-02-29T11:59:16Z-
dc.date.available2016-02-29T11:59:16Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18846-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ διαφήμιση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των περισσότερων επιχειρήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η εργασία αυτή είναι μια προσπάθεια κατανόησης της έννοιας της διαφήμισης ως αναπόσπαστο εργαλείο του επικοινωνιακού μίγματος μάρκετινγκ αλλά και του όρου της διαφημιστικής δαπάνης. Στόχος είναι να εξεταστεί η σχέση μεταξύ της διαφημιστικής δαπάνης και της οικονομικής ανάπτυξης δηλαδή σε τι βαθμό η οικονομική κατάσταση μίας χώρας επηρεάζει την διαφημιστική δαπάνη. Επίσης θα δούμε αν η αύξηση ή μείωση στην διαφημιστική δαπάνη συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη ή ενισχύει αντίστοιχα την ύφεση σε μία χώρα. Βάσει πάντως βιβλιογραφικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε θα δούμε ότι η δημιουργία της διαφήμισης και η επιλογή των κατάλληλων μέσων προβολής δεν είναι εύκολη υπόθεση. Παράγοντες όπως η εποχικότητα επηρεάζουν σημαντικά τον προγραμματισμό των διαφημιστικών μέσων. Η αναγκαιότητα του προϋπολογισμού της διαφημιστικής δαπάνης αλλά και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι για να προγραμματίσουν τα μέσα στα οποία θα προβάλλουν το διαφημιστικό τους μήνυμα είναι δύο πολύ σημαντικά κομμάτια τα οποία θα μας οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα. Τέλος, μέσα από την παρούσα μελέτη προέκυψαν ορισμένα συμπεράσματα όσον αφορά τη σχέση διαφημιστικής δαπάνης και οικονομικής ανάπτυξης σε Ελλάδα και εξωτερικό τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περαιτέρω έρευνα επάνω στο κομμάτι του προϋπολογισμού της διαφημιστικής δαπάνης και την αναγκαιότητα για ορθή χρήση του.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAn error occurred on the license name.*
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.subjectΔιαφημιστική δαπάνηel
dc.subjectΟικονομική ανάπτυξηel
dc.titleΗ σχέση οικονομικής ανάπτυξης & διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα & παγκοσμίως.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsachouridisTheodorosMsc2016.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons