Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18844
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΠαξιμαδάκης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2016-02-29T10:16:04Z-
dc.date.available2016-02-29T10:16:04Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18844-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΣτην ακόλουθη διπλωματική εργασία παρουσιάζεται όσο γίνεται πιο διεξοδικά και για πρώτη φορά για τα δεδομένα της Β΄ Καρδιολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, οι προσπάθειες βελτίωσης ποιότητας των υπηρεσιών της. Μεταφερόμαστε νοερά σε ένα από τα πιο σύγχρονα, λειτουργικά και ευρέως κοινωνικά αποδεχτά νοσοκομεία της Ελλάδος και το καλύτερο από όλες τις απόψεις, βάση ιατρικού, τεχνολογικού, ξενοδοχειακού εξοπλισμού και ανθρώπινου δυναμικού της Βορείου Ελλάδας και των Βαλκανίων γενικότερα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται διεξοδικά η έννοια της ποιότητας, η σημασία της και οι διαστάσεις της. Επικεντρωνόμαστε επίσης στην ποιότητα των υπηρεσιών γενικότερα, με έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, περιγράφοντας τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές τους. Μεταξύ των διαφορετικών προσεγγίσεων για την ποιότητα που υπάρχουν παγκοσμίως, έχει παρατηρηθεί προτίμηση και στην χρήση αρχών διασφάλισης ποιότητας στο χώρο της Υγείας. Η ιατρική φροντίδα που προσφέρεται στο χώρο της, συνδυάζεται άνετα με την ενσωμάτωση ποιότητας στις διαδικασίες και την συνεχή βελτίωση οποιασδήποτε λειτουργίας με την βοήθεια συλλογικών προσπαθειών αναζητώντας τον προσδιορισμό των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη – ασθενή εφαρμόζοντας δηλαδή με άλλα λόγια ,Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Τα τελευταία χρόνια η έννοια της ποιότητας στην υγεία έχει γίνει ακόμα πιο ευρέως γνωστή καλύπτοντας πολλούς τομείς στον Ελληνικό χώρο. Μέσα από τρείς συνεδρίες μεθόδου ομάδων εστίασης στην Καρδιολογική Κλινική προσπαθεί να εντοπιστεί το πρόβλημα της μεγάλης προσέλευσης ασθενών με τις παρενέργειές του και το πρόβλημα του φόρτου εργασίας που αυτό συνεπάγεται. Αναζητούνται λύσεις, σε συνδυασμό με προσπάθειες βελτίωσης ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.Περιγράφεται η Καρδιολογική Κλινική του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου μέσα από την ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της και γίνεται παρουσίαση προγράμματος εκπαίδευσης μέσω εφαρμογής προγραμμάτων συνεχούς βελτίωσης ποιότητας.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subjectFocus groupen
dc.subjectΚαρδιολογική κλινικήel
dc.subjectΓενικό Νοσοκομείο Παπαγεωργίουel
dc.subjectΟμάδες εστίασηςel
dc.titleΒελτίωση ποιότητας στην καρδιολογική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaximadakisIoannisMsc2016.pdf643.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.