ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 87
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Αποφυλακισμένες γυναίκες : το προφίλ και οι ανάγκες τους για επαγγελματική και κοινωνική επανένταξη.Πασχαλίδου, Ευφροσύνη
2019Νοητική αναπηρία και συννοσηρότητα με ψυχικές διαταραχές. Απόψεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών ειδικής αγωγής ως προς την υποστήριξη μαθητών με νοητική αναπηρία ή/ και ψυχικές διαταραχές (διπλή διάγνωση).Κατσάνου, Ανδριάνα
2019Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθησηΝτάντου, Αναστασία
2019Μεταβολή των αντιλήψεων νηπίων και ενηλίκων εκπαιδευομένων για τη ρομποτική, μέσα από άτυπα προγράμματα συνεκπαίδευσης στη δημιουργική γραφή νηπίων και ενηλίκωνΚεσίσογλου, Παναγιώτης
2019Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέωνΜποχώτη, Στυλιανή
2019Ρομποτική κοινωνικής αρωγής και παιδιά με παιδοχειρουργικά προβλήματα : η εμπειρία των επαγγελματιών υγείαςΤσουλφαΐδου, Βίκη-Αννέτα
2019Η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. στη δυτική ΘεσσαλονίκηΓκέτσιος, Βασίλειος
2019Το προφίλ και τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευομένων στη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος και οι πεποιθήσεις τους σχετικά με την αποτελεσματικότητα εφαρμογής συγκεκριμένων τεχνικών σε προγράμματα εκπαίδευσης σχετικά με την υγιεινή και τη νομοθεσία τροφίμων.Νίγδελη, Σταματία
2019Οργανωσιακή μάθηση στους ΟΤΑ : μία έρευνα πεδίου στην Ελληνική Τοπική ΑυτοδιοίκησηΔάλιου, Δήμητρα
2019Η επαγγελματική εξουθένωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, παράλληλης στήριξης και τμημάτων ένταξης που περιλαμβάνουν μαθητές με διαταραχή του αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)Χαρισόπουλος, Γεώργιος
2019Οι στάσεις εκπαιδευτικών Ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την χρήση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την υποστήριξη μαθητών/τριών με αυτισμό.Γεωργάκη, Χρυσάνθη
2019Ανάτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της ρομποτικήςΓκιόλντα, Ελένη
2019Εμπειρίες και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με τη σεξουαλική συμπεριφορά και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)Χεζάνογλου, Δέσποινα
2019Έρευνα για τις απόψεις των εργοδοτών σχετικά με την μετάβαση των ατόμων με αναπηρία στην αγορά εργασίαςΜπαγτζή, Δήμητρα
2019Η σημασία των καλών πρακτικών στο μάθημα της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στους ενήλικες μετανάστες και πρόσφυγες στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσηςΧατζηαργυρόπουλος, Αργύριος
2018Πειραματική μελέτη της λεξιλογικής πρόσβασης μαθητών δημοτικού με ή χωρίς απώλεια ακοής υπό την επίδραση σημασιολογικών και φωνολογικών παρεμβολώνΑνδρέου, Δημοσθένης
2019Εμπειρία του δημόσιου χώρου και άτυπη μάθησηΜαυροματάκη, Ευφημία
2019Ψηφιακός γραμματισμός των εκπαιδευτών ενηλίκων και η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία τους σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης του Νομού ΘεσσαλονίκηςΡούσου, Αικατερίνη
2018Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των μεταφραστών στην ΕλλάδαΚαραγιαννίδης, Κωνσταντίνος
2019Δευτεροβάθμια και μετα-δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων σε Ελλάδα και ΣουηδίαΠουλτίδου, Σοφία
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 87

Recent Submissions

Αποφυλακισμένες γυναίκες : το προφίλ και οι ανάγκες τους για επαγγελματική και κοινωνική επανένταξη.

Νοητική αναπηρία και συννοσηρότητα με ψυχικές διαταραχές. Απόψεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών ειδικής αγωγής ως προς την υποστήριξη μαθητών με νοητική αναπηρία ή/ και ψυχικές διαταραχές (διπλή διάγνωση).

Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθηση

Μεταβολή των αντιλήψεων νηπίων και ενηλίκων εκπαιδευομένων για τη ρομποτική, μέσα από άτυπα προγράμματα συνεκπαίδευσης στη δημιουργική γραφή νηπίων και ενηλίκων

Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέων