ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 94
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό ΘεσσαλονίκηςΔούφα, Αικατερίνη
2019Η συναισθηματική νοημοσύνη, ο θυμός ως χαρακτηριστικό προσωπικότητας και οι τρόποι έκφρασης του θυμού στην οδήγησηΜιχάλη, Αναστασία
2019Team building ομάδων στον εργασιακό χώρο μέσα από δραστηριότητες που αξιοποιούν ρομποτικές οντότητεςΜπατζιλής, Κωνσταντίνος
2019Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίαςΡιαλά, Ανδριανή
2019Απόψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (peer tutoring) σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία: μια διερευνητική μελέτηΖαχαράκης, Αλέξανδρος
2019Σχεδιασμός και εφαρμογή εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων: δύο μελέτες περίπτωσης σε παιδιά με διαταραχή φάσματος αυτισμού και νοητική αναπηρίαΛάμπρου, Μαρία
2019Κριτική προσέγγιση της θεωρίας του χάους στη σταδιοδρομία: μια εκπαιδευτική παρέμβαση συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού σε κοινωνικά αποκλεισμένους/-ες έφηβους/-εςΜωυσιάδου, Σοφία
2019Αποφυλακισμένες γυναίκες : το προφίλ και οι ανάγκες τους για επαγγελματική και κοινωνική επανένταξη.Πασχαλίδου, Ευφροσύνη
2019Νοητική αναπηρία και συννοσηρότητα με ψυχικές διαταραχές. Απόψεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών ειδικής αγωγής ως προς την υποστήριξη μαθητών με νοητική αναπηρία ή/ και ψυχικές διαταραχές (διπλή διάγνωση).Κατσάνου, Ανδριάνα
2019Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθησηΝτάντου, Αναστασία
2019Μεταβολή των αντιλήψεων νηπίων και ενηλίκων εκπαιδευομένων για τη ρομποτική, μέσα από άτυπα προγράμματα συνεκπαίδευσης στη δημιουργική γραφή νηπίων και ενηλίκωνΚεσίσογλου, Παναγιώτης
2019Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέωνΜποχώτη, Στυλιανή
2019Ρομποτική κοινωνικής αρωγής και παιδιά με παιδοχειρουργικά προβλήματα : η εμπειρία των επαγγελματιών υγείαςΤσουλφαΐδου, Βίκη-Αννέτα
2019Η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. στη δυτική ΘεσσαλονίκηΓκέτσιος, Βασίλειος
2019Το προφίλ και τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευομένων στη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος και οι πεποιθήσεις τους σχετικά με την αποτελεσματικότητα εφαρμογής συγκεκριμένων τεχνικών σε προγράμματα εκπαίδευσης σχετικά με την υγιεινή και τη νομοθεσία τροφίμων.Νίγδελη, Σταματία
2019Οργανωσιακή μάθηση στους ΟΤΑ : μία έρευνα πεδίου στην Ελληνική Τοπική ΑυτοδιοίκησηΔάλιου, Δήμητρα
2019Η επαγγελματική εξουθένωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, παράλληλης στήριξης και τμημάτων ένταξης που περιλαμβάνουν μαθητές με διαταραχή του αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)Χαρισόπουλος, Γεώργιος
2019Οι στάσεις εκπαιδευτικών Ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την χρήση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την υποστήριξη μαθητών/τριών με αυτισμό.Γεωργάκη, Χρυσάνθη
2019Ανάτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της ρομποτικήςΓκιόλντα, Ελένη
2019Εμπειρίες και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με τη σεξουαλική συμπεριφορά και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)Χεζάνογλου, Δέσποινα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 94

Recent Submissions

Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό Θεσσαλονίκης

Η συναισθηματική νοημοσύνη, ο θυμός ως χαρακτηριστικό προσωπικότητας και οι τρόποι έκφρασης του θυμού στην οδήγηση

Team building ομάδων στον εργασιακό χώρο μέσα από δραστηριότητες που αξιοποιούν ρομποτικές οντότητες

Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίας

Απόψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (peer tutoring) σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία: μια διερευνητική μελέτη