ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 52
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εξ αποστάσεως προγράμματος για τη Μαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίας.Πραπαλοπούλου, Δέσποινα
2018Η συνύπαρξη συμπτωμάτων της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας με συμπτώματα άγχους, καταθλιπτικής διάθεσης, και τρόπους συναισθηματικής ρύθμισης στο φοιτητικό πληθυσμό.Κουτούμπα, Άννα-Μαρία
2018Το Nintendo Wii ως εργαλείο κινητοποίησης εφήβων και νέων με αναπηρία: μια πιλοτική έρευνα.Πατρίδης, Θεμιστοκλής
2017Οι ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης και η συμβολή τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.Ταρασίδου, Ελευθερία
2018Γνώσεις και απόψεις δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής για το μαθησιακό ύφος των μαθητών και τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την αξιοποίησή τουΚαλιατζιά, Ιουλία
2018Η ενσυναίσθηση των εκπαιδευτικών και η επίδρασή της στη διαμόρφωση φιλοκοινωνικής συμπεριφοράςΚοτσάνη, Άννα
2018Απόψεις καταρτιζομένων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης αναφορικά με την ικανοποίηση τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την αποτελεσματικότητα της κατάρτισης τους: μια έρευνα στα ΙΕΚ του νομού ΘεσσαλονίκηςΠολυζωάκη, Άννα
2018Αντιλήψεις των ατόμων με κινητική αναπηρία για τη συμβολή της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού στην επαγγελματική τους ένταξηΚρυσταλλίδου, Φωτεινή
2018Πρόληψη σχολικού εκφοβισμού: στρατηγικές συμβουλευτικής παρέμβασης από μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΓκαδρή, Χρυσούλα
2018Μελέτη Παραμέτρων για την ανάπτυξη εφαρμογής διαχείρισης προγραμμάτων συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης (ΣΕΚ)Λαζαρίδου, Ειρήνη
2018Αναπαραστατική ευχέρεια μαθηματικών γνώσεων μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και απαιτήσεις του αναλυτικού προγράμματος μαθηματικών του γενικού σχολείουΌμπασης, Νικόλαος
2018Μελέτη περίπτωσης: παρέμβαση στον τομέα των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματοςΜαυρίδου, Σοφία
2018Η επίδραση της πνευματικής ευεξίας και του νοήματος της ζωής στην ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικώνΣιούρλα, Ελευθερία
2018Αυτορρύθμιση μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στο μάθημα των μαθηματικών: στοχοθεσία και οι επιπτώσεις της στη διδασκαλίαΛιόρας, Νικόλαος
2018Η αναγκαιότητα καλλιέργειας της ψυχικής ανθεκτικότητας στην Ελλάδα της οικονομικής ύφεσης: μια συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των ερευνών που συνδέουν την οικονομική κρίση με τη ψυχική υγεία του πληθυσμού.Μουστάκα, Μαρία
2018Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εξ αποστάσεως προγράμματος συμβουλευτικής σταδιοδρομίαςΜουράτογλου, Νικόλαος
2017Μελέτη του βιώματος και των εκπαιδευτικών αναγκών των ενήλικων Σύρων προσφύγων: μία βιογραφική/φαινομενολογική προσέγγιση.Κεφαλά, Αναστασία
2017Η εκπαίδευση ενηλίκων υπό το πρίσμα των θεωρητικών προσεγγίσεων του φεμινισμού και της φεμινιστικής παιδαγωγικήςΑλεξιάδου, Ευτέρπη
5-Dec-2017Οι μεταγνωστικές ικανότητες στην κατηγοριοποιητική οργάνωση του λεξιλογίου σε παιδιά με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες καθώς και σε ενήλικες τυπικής ανάπτυξηςΚανάκη, Δέσποινα
2017Η αναγνώριση των συναισθημάτων μέσω μουσικής ακρόασης : μια διερευνητική συγκριτική μελέτη σε παιδιά σχολικής ηλικίας με και χωρίς προβλήματα ακοήςΒερεσετζίδου, Άννα-Σουζάνα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 52

Recent Submissions

Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εξ αποστάσεως προγράμματος για τη Μαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίας.

Η συνύπαρξη συμπτωμάτων της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας με συμπτώματα άγχους, καταθλιπτικής διάθεσης, και τρόπους συναισθηματικής ρύθμισης στο φοιτητικό πληθυσμό.

Το Nintendo Wii ως εργαλείο κινητοποίησης εφήβων και νέων με αναπηρία: μια πιλοτική έρευνα.

Οι ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης και η συμβολή τους στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Γνώσεις και απόψεις δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής για το μαθησιακό ύφος των μαθητών και τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την αξιοποίησή του