ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 100
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους να διαχειρίζονται τη σχολική τάξη : ο ρόλος του χιούμορ και των επικοινωνιακών ικανοτήτωνΚαϊλάρη, Αναστασία
2019Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότηταςKαργίδου, Φωτεινή
2019Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαραλίδου, Ζωή Αναστασία
2019Παράγοντες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των καταρτιζόμενων ατόμων με νοητική αναπηρία ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες επαγγελματικής συμβουλευτικήςΔεληγκάρη, Ολυμπία
2019Δεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τουςΓκούζου, Αλεξάνδρα
2019Το νόημα της ζωής ως κίνητρο για τη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων σε προγράμματα διά βίου μάθησηςΜάνου, Ζωή
2019Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό ΘεσσαλονίκηςΔούφα, Αικατερίνη
2019Η συναισθηματική νοημοσύνη, ο θυμός ως χαρακτηριστικό προσωπικότητας και οι τρόποι έκφρασης του θυμού στην οδήγησηΜιχάλη, Αναστασία
2019Team building ομάδων στον εργασιακό χώρο μέσα από δραστηριότητες που αξιοποιούν ρομποτικές οντότητεςΜπατζιλής, Κωνσταντίνος
2019Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίαςΡιαλά, Ανδριανή
2019Απόψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (peer tutoring) σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία: μια διερευνητική μελέτηΖαχαράκης, Αλέξανδρος
2019Σχεδιασμός και εφαρμογή εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων: δύο μελέτες περίπτωσης σε παιδιά με διαταραχή φάσματος αυτισμού και νοητική αναπηρίαΛάμπρου, Μαρία
2019Κριτική προσέγγιση της θεωρίας του χάους στη σταδιοδρομία: μια εκπαιδευτική παρέμβαση συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού σε κοινωνικά αποκλεισμένους/-ες έφηβους/-εςΜωυσιάδου, Σοφία
2019Αποφυλακισμένες γυναίκες : το προφίλ και οι ανάγκες τους για επαγγελματική και κοινωνική επανένταξη.Πασχαλίδου, Ευφροσύνη
2019Νοητική αναπηρία και συννοσηρότητα με ψυχικές διαταραχές. Απόψεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών ειδικής αγωγής ως προς την υποστήριξη μαθητών με νοητική αναπηρία ή/ και ψυχικές διαταραχές (διπλή διάγνωση).Κατσάνου, Ανδριάνα
2019Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθησηΝτάντου, Αναστασία
2019Μεταβολή των αντιλήψεων νηπίων και ενηλίκων εκπαιδευομένων για τη ρομποτική, μέσα από άτυπα προγράμματα συνεκπαίδευσης στη δημιουργική γραφή νηπίων και ενηλίκωνΚεσίσογλου, Παναγιώτης
2019Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέωνΜποχώτη, Στυλιανή
2019Ρομποτική κοινωνικής αρωγής και παιδιά με παιδοχειρουργικά προβλήματα : η εμπειρία των επαγγελματιών υγείαςΤσουλφαΐδου, Βίκη-Αννέτα
2019Η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. στη δυτική ΘεσσαλονίκηΓκέτσιος, Βασίλειος
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 100

Recent Submissions

Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους να διαχειρίζονται τη σχολική τάξη : ο ρόλος του χιούμορ και των επικοινωνιακών ικανοτήτων

Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας

Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες

Παράγοντες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των καταρτιζόμενων ατόμων με νοητική αναπηρία ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες επαγγελματικής συμβουλευτικής

Δεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τους