Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-30 of 40 (Search time: 0.261 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Ενδιαφέρον, βασικές ψυχολογικές ανάγκες και κίνητρα σπουδαστών Δ.ΙΕΚ του νομού ΘεσσαλονίκηςΤάνου, Θωμάς
2019Η χρήση των κοινωνικών ιστοριών σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΝικολαΐδου, Αναστασία
2019Αξιολόγηση και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που δεν γνωρίζουν τη δομή του αριθμητικού συστήματοςΛυκίδης, Νικόλαος
2019Ψηφιακός γραμματισμός των εκπαιδευτών ενηλίκων και η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία τους σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης του Νομού ΘεσσαλονίκηςΡούσου, Αικατερίνη
2019Εμπειρία του δημόσιου χώρου και άτυπη μάθησηΜαυροματάκη, Ευφημία
2019Η σημασία των καλών πρακτικών στο μάθημα της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στους ενήλικες μετανάστες και πρόσφυγες στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσηςΧατζηαργυρόπουλος, Αργύριος
2019Έρευνα για τις απόψεις των εργοδοτών σχετικά με την μετάβαση των ατόμων με αναπηρία στην αγορά εργασίαςΜπαγτζή, Δήμητρα
2019Δευτεροβάθμια και μετα-δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων σε Ελλάδα και ΣουηδίαΠουλτίδου, Σοφία
2019Εμπειρίες και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με τη σεξουαλική συμπεριφορά και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)Χεζάνογλου, Δέσποινα
2019Ανάτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της ρομποτικήςΓκιόλντα, Ελένη
2019Οι στάσεις εκπαιδευτικών Ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς την χρήση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την υποστήριξη μαθητών/τριών με αυτισμό.Γεωργάκη, Χρυσάνθη
2019Η επαγγελματική εξουθένωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, παράλληλης στήριξης και τμημάτων ένταξης που περιλαμβάνουν μαθητές με διαταραχή του αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)Χαρισόπουλος, Γεώργιος
2019Οργανωσιακή μάθηση στους ΟΤΑ : μία έρευνα πεδίου στην Ελληνική Τοπική ΑυτοδιοίκησηΔάλιου, Δήμητρα
2019Το προφίλ και τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευομένων στη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος και οι πεποιθήσεις τους σχετικά με την αποτελεσματικότητα εφαρμογής συγκεκριμένων τεχνικών σε προγράμματα εκπαίδευσης σχετικά με την υγιεινή και τη νομοθεσία τροφίμων.Νίγδελη, Σταματία
2019Ρομποτική κοινωνικής αρωγής και παιδιά με παιδοχειρουργικά προβλήματα : η εμπειρία των επαγγελματιών υγείαςΤσουλφαΐδου, Βίκη-Αννέτα
2019Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέωνΜποχώτη, Στυλιανή
2019Μεταβολή των αντιλήψεων νηπίων και ενηλίκων εκπαιδευομένων για τη ρομποτική, μέσα από άτυπα προγράμματα συνεκπαίδευσης στη δημιουργική γραφή νηπίων και ενηλίκωνΚεσίσογλου, Παναγιώτης
2019Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθησηΝτάντου, Αναστασία
2019Νοητική αναπηρία και συννοσηρότητα με ψυχικές διαταραχές. Απόψεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών ειδικής αγωγής ως προς την υποστήριξη μαθητών με νοητική αναπηρία ή/ και ψυχικές διαταραχές (διπλή διάγνωση).Κατσάνου, Ανδριάνα
2019Αποφυλακισμένες γυναίκες : το προφίλ και οι ανάγκες τους για επαγγελματική και κοινωνική επανένταξη.Πασχαλίδου, Ευφροσύνη
2019Κριτική προσέγγιση της θεωρίας του χάους στη σταδιοδρομία: μια εκπαιδευτική παρέμβαση συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού σε κοινωνικά αποκλεισμένους/-ες έφηβους/-εςΜωυσιάδου, Σοφία
2019Σχεδιασμός και εφαρμογή εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων: δύο μελέτες περίπτωσης σε παιδιά με διαταραχή φάσματος αυτισμού και νοητική αναπηρίαΛάμπρου, Μαρία
2019Απόψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (peer tutoring) σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία: μια διερευνητική μελέτηΖαχαράκης, Αλέξανδρος
2019Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίαςΡιαλά, Ανδριανή
2019Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό ΘεσσαλονίκηςΔούφα, Αικατερίνη
2019Η συναισθηματική νοημοσύνη, ο θυμός ως χαρακτηριστικό προσωπικότητας και οι τρόποι έκφρασης του θυμού στην οδήγησηΜιχάλη, Αναστασία
2019Το νόημα της ζωής ως κίνητρο για τη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων σε προγράμματα διά βίου μάθησηςΜάνου, Ζωή
2019Δεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τουςΓκούζου, Αλεξάνδρα
2019Παράγοντες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των καταρτιζόμενων ατόμων με νοητική αναπηρία ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες επαγγελματικής συμβουλευτικήςΔεληγκάρη, Ολυμπία
2019Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαραλίδου, Ζωή Αναστασία
Results 1-30 of 40 (Search time: 0.261 seconds).