Search


Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 91-120 of 290 (Search time: 0.374 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό ΘεσσαλονίκηςΔούφα, Αικατερίνη
2019Η συναισθηματική νοημοσύνη, ο θυμός ως χαρακτηριστικό προσωπικότητας και οι τρόποι έκφρασης του θυμού στην οδήγησηΜιχάλη, Αναστασία
2019Το νόημα της ζωής ως κίνητρο για τη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων σε προγράμματα διά βίου μάθησηςΜάνου, Ζωή
2019Δεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τουςΓκούζου, Αλεξάνδρα
2019Παράγοντες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των καταρτιζόμενων ατόμων με νοητική αναπηρία ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες επαγγελματικής συμβουλευτικήςΔεληγκάρη, Ολυμπία
2019Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαραλίδου, Ζωή Αναστασία
2019Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότηταςKαργίδου, Φωτεινή
2019Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους να διαχειρίζονται τη σχολική τάξη : ο ρόλος του χιούμορ και των επικοινωνιακών ικανοτήτωνΚαϊλάρη, Αναστασία
2019Παραδοσιακή και διαφοροποιημένη διδασκαλία : διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάΔινάκη, Ειρήνη
2019Πως η καθοδηγητική συμπεριφορά του ηγέτη (coaching) σχετίζεται με τους παράγοντες της εργασιακής δέσμευσης (job engagement) και της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) των εργαζομένων : ο ρόλος της δεσμευμένης ηγεσίας (engaged leadership) και της οργανωσιακής υποστήριξης (perceived organizational support)Τσικέλη, Ελένη
2019Προτεινόμενες δράσεις υιοθέτησης του προγράμματος SSOFT στην ειδική αγωγή και ο ρόλος του στα πλαίσια της υποστήριξης ατόμων με εγκεφαλικό επεισόδιο και των οικογενειών τουςΤσιότρα, Ευσταθία
2019Η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. στη δυτική ΘεσσαλονίκηΓκέτσιος, Βασίλειος
2019Αναλυτικά προγράμματα σπουδών φυσικής υπό το πρίσμα της εκπαιδευτικής συμπερίληψης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαπαχαραλάμπους, Σωτηρία
2019Ο ρόλος της επαγγελματικής συμβουλευτικής στην εργασιακή ένταξη και κοινωνική ενσωμάτωση των προσφύγων και μεταναστών : μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΜπρούπη, Όλγα
2020Συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο της εργασίας: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος μέσω δραματικών μεθόδωνΡάβναλη, Αικατερίνη
2020Διδασκαλία αλγορίθμου «Μερικών Γινομένων» σε μαθητές Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΗΕΑ) που δεν γνωρίζουν τον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμούΣουτλόγλου, Στυλιανή
2020Απόψεις εκπαιδευτικών για το άγχος σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματοςΔημητρακίδου, Βασιλική
2020Ο ρόλος του μουσείου στην εκπαίδευση ενηλίκωνΚαμπέρογλου, Βασιλική
2020Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το mobile learning : μια προσέγγιση στην Ελλάδα και στη ΛετονίαΔερβένη, Κωνσταντίνα
2020Ψυχική Ααθεκτικότητα, αυτοεκτίμηση και κοινωνική αυτοαποτελεσματικότητα μαθητών/τριών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΓιαννοπούλου, Ευμορφία
2019Η συσχέτιση και η προβλεπτική δύναμη της εργαζόμενης μνήμης και του λεξιλογίου ως προς την παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίεςΔοσοπούλου, Πολυξένη
2020Διερεύνηση των γνώσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με την συμπτωματολογία των διαταραχών συμπεριφοράς και των μεθόδων αντιμετώπισής τους εντός και εκτός τάξηςΜαυρίδου, Ελένη
2020Οι απόψεις και οι στάσεις των νηπιαγωγών και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους σε σχέση με τη διά βίου μάθηση: η περίπτωση του Ν. ΘεσσαλονίκηςΓραμματικοπούλου, Σοφία
2020Η βιωματική μάθηση ως μέθοδος εκπαίδευσης σε επαγγελματίες ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών μέσα από την παρεμβαίνουσα μη κατευθυντικότητα (Non Directivité Intervenante) του Michel LobrotΠανταζή, Ιωάννα
2020Η επιρροή της διγλωσσίας στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων και εκπαιδευτικές πρακτικές για την ενίσχυσή τηςΑραμπατζή, Τριανταφυλλιά
2020Η Διαπολιτισμική ετοιμότητα των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίαςΓκότσης, Αναστάσιος Ε.
2020Βραχύχρονη μνήμη στη φωνολογική ενημερότητα σε μαθητές δημοτικού με διαγνωσμένα προβλήματα ανάγνωσηςΚαραδήμου, Μαρία
2020Η συμβολή των εκτελεστικών λειτουργιών στη λήψη αποφάσεων σε νέους ενήλικες.Μπάπκα, Βασιλική
2020Τα ψυχοκοινωνικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι μητέρες με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, μια πιλοτική μελέτη.Ζήκου, Μαρία
2020Φορητές συσκευές και εφαρμογές υποστηρικτικής τεχνολογίας για την ανάπτυξη της επικοινωνίας, κοινωνικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων σε άτομα με διαταραχή φάσματος αυτισμούΣτεφανή, Αναστασία
Results 91-120 of 290 (Search time: 0.374 seconds).