Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.067 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Η συννοσηρότητα μεταξύ της δυσαριθμησίας και της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας.Σουλτάνου, Χαρίκλεια
2018Αυτορρύθμιση μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στο μάθημα των μαθηματικών: στοχοθεσία και οι επιπτώσεις της στη διδασκαλίαΛιόρας, Νικόλαος
2019Παραδοσιακή και διαφοροποιημένη διδασκαλία : διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάΔινάκη, Ειρήνη
2020Διδασκαλία αλγορίθμου «Μερικών Γινομένων» σε μαθητές Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΗΕΑ) που δεν γνωρίζουν τον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμούΣουτλόγλου, Στυλιανή
2022Η εξ αποστάσεως διδασκαλία των μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19. Ετοιμότητα και απόψεις των εκπαιδευτικών.Νικολαΐδου, Συρματένια
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.067 seconds).
  • previous
  • 1
  • next