Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-30 of 40 (Search time: 0.382 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Αξιολόγηση και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που δεν γνωρίζουν τη δομή του αριθμητικού συστήματοςΛυκίδης, Νικόλαος
2019Ενδιαφέρον, βασικές ψυχολογικές ανάγκες και κίνητρα σπουδαστών Δ.ΙΕΚ του νομού ΘεσσαλονίκηςΤάνου, Θωμάς
2019Η χρήση των κοινωνικών ιστοριών σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΝικολαΐδου, Αναστασία
2019Ψηφιακός γραμματισμός των εκπαιδευτών ενηλίκων και η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία τους σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης του Νομού ΘεσσαλονίκηςΡούσου, Αικατερίνη
2019Εμπειρία του δημόσιου χώρου και άτυπη μάθησηΜαυροματάκη, Ευφημία
2019Έρευνα για τις απόψεις των εργοδοτών σχετικά με την μετάβαση των ατόμων με αναπηρία στην αγορά εργασίαςΜπαγτζή, Δήμητρα
2019Η σημασία των καλών πρακτικών στο μάθημα της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας στους ενήλικες μετανάστες και πρόσφυγες στα πλαίσια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσηςΧατζηαργυρόπουλος, Αργύριος
2019Δεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τουςΓκούζου, Αλεξάνδρα
2019Το νόημα της ζωής ως κίνητρο για τη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων σε προγράμματα διά βίου μάθησηςΜάνου, Ζωή
2019Το προφίλ και τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευομένων στη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος και οι πεποιθήσεις τους σχετικά με την αποτελεσματικότητα εφαρμογής συγκεκριμένων τεχνικών σε προγράμματα εκπαίδευσης σχετικά με την υγιεινή και τη νομοθεσία τροφίμων.Νίγδελη, Σταματία
2019Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθησηΝτάντου, Αναστασία
2019Απόψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (peer tutoring) σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία: μια διερευνητική μελέτηΖαχαράκης, Αλέξανδρος
2019Νοητική αναπηρία και συννοσηρότητα με ψυχικές διαταραχές. Απόψεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών ειδικής αγωγής ως προς την υποστήριξη μαθητών με νοητική αναπηρία ή/ και ψυχικές διαταραχές (διπλή διάγνωση).Κατσάνου, Ανδριάνα
2019Ρομποτική κοινωνικής αρωγής και παιδιά με παιδοχειρουργικά προβλήματα : η εμπειρία των επαγγελματιών υγείαςΤσουλφαΐδου, Βίκη-Αννέτα
2019Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίαςΡιαλά, Ανδριανή
2019Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό ΘεσσαλονίκηςΔούφα, Αικατερίνη
2019Η συναισθηματική νοημοσύνη, ο θυμός ως χαρακτηριστικό προσωπικότητας και οι τρόποι έκφρασης του θυμού στην οδήγησηΜιχάλη, Αναστασία
2019Αποφυλακισμένες γυναίκες : το προφίλ και οι ανάγκες τους για επαγγελματική και κοινωνική επανένταξη.Πασχαλίδου, Ευφροσύνη
2019Κριτική προσέγγιση της θεωρίας του χάους στη σταδιοδρομία: μια εκπαιδευτική παρέμβαση συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού σε κοινωνικά αποκλεισμένους/-ες έφηβους/-εςΜωυσιάδου, Σοφία
2019Σχεδιασμός και εφαρμογή εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων: δύο μελέτες περίπτωσης σε παιδιά με διαταραχή φάσματος αυτισμού και νοητική αναπηρίαΛάμπρου, Μαρία
2019Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέωνΜποχώτη, Στυλιανή
2019Ανάτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της ρομποτικήςΓκιόλντα, Ελένη
2019Δευτεροβάθμια και μετα-δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων σε Ελλάδα και ΣουηδίαΠουλτίδου, Σοφία
2019Η αξιοποίηση των συμμετοχικών τεχνικών από τους εκπαιδευτές των δημοσίων Ι.Ε.Κ. στη δυτική ΘεσσαλονίκηΓκέτσιος, Βασίλειος
2019Πως η καθοδηγητική συμπεριφορά του ηγέτη (coaching) σχετίζεται με τους παράγοντες της εργασιακής δέσμευσης (job engagement) και της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) των εργαζομένων : ο ρόλος της δεσμευμένης ηγεσίας (engaged leadership) και της οργανωσιακής υποστήριξης (perceived organizational support)Τσικέλη, Ελένη
2019Προτεινόμενες δράσεις υιοθέτησης του προγράμματος SSOFT στην ειδική αγωγή και ο ρόλος του στα πλαίσια της υποστήριξης ατόμων με εγκεφαλικό επεισόδιο και των οικογενειών τουςΤσιότρα, Ευσταθία
2019Παραδοσιακή και διαφοροποιημένη διδασκαλία : διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάΔινάκη, Ειρήνη
2019Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότηταςKαργίδου, Φωτεινή
2019Παράγοντες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των καταρτιζόμενων ατόμων με νοητική αναπηρία ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες επαγγελματικής συμβουλευτικήςΔεληγκάρη, Ολυμπία
2019Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαραλίδου, Ζωή Αναστασία
Results 1-30 of 40 (Search time: 0.382 seconds).