Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-20 of 20 (Search time: 0.188 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Διαταραχή φάσματος αυτισμού και θυματοποίηση: απόψεις εκπαιδευτικών για το συσχετισμό με τη θεωρία του νου και τη φιλίαΜπελίδου, Κυριακή
2016Λειτουργική αξιολόγηση συμπεριφοράς και θετική στήριξη συμπεριφοράς: ένα πρόγραμμα παρέμβασης στο γενικό σχολείο, σε μαθητές με αυτισμό.Σπανίδου, Σοφία
2017Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το ρόλο των εικαστικών στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμούΤσακνάκη, Ειρήνη
2018Διερεύνηση της αισθητηριακής επεξεργασίας σε παιδιά με αυτισμόΜπαλαμώτη, Ευδοκία
2019Η χρήση των κοινωνικών ιστοριών σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματος από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΝικολαΐδου, Αναστασία
2019Εμπειρίες και απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με τη σεξουαλική συμπεριφορά και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)Χεζάνογλου, Δέσποινα
2019Ανάτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της ρομποτικήςΓκιόλντα, Ελένη
2019Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίαςΡιαλά, Ανδριανή
2020Συμπερίληψη μαθητών με ΔΑΦ στη γενική τάξη του σχολείου. Στάσεις των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΤατιτζικίδου, Ελένη
2020Η διερεύνηση των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών στο φάσμα του αυτισμούΓιαμούρας, Δημήτριος
2021Σχεδιασμός και εφαρμογή παρέμβασης: Βελτίωση της επικοινωνιακής ετοιμότητας και κατάκτηση δεξιοτήτων μίμησης μέσω του συμβολικού παιχνιδιού σε παιδιά με αυτισμό στην προσχολική ηλικίαΣεβαστού, Ανατολή
2021Αντιλήψεις των εργοδοτών για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού: μια διαδικτυακή εκπαίδευση για την αύξηση της γνώσης και τη μείωση της κοινωνικής απόστασης.Γραμμένου, Αριάδνη-Χριστίνα
2021Συμπερίληψη των παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στη γενική τάξη: ο ρόλος των γνώσεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα της συμπερίληψηςΚελαναστά, Ελισάβετ
2021Άγχος σε παιδιά με ΔΑΦ: Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Λαμπαδά, Μαρία
2021Αυτισμός και σεξουαλική αγωγή: σχεδιασμός εκπαιδευτικής παρέμβασης με κοινωνικές ΙστορίεςΠαναγιωταράκου, Ζαφειρία
2022Διερεύνηση εκπαιδευτικών πρακτικών για την ομαλή μετάβαση νηπίων παιδιών με αυτισμό από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείοΠαπακώστα, Μαρία-Ανθή
2021Διερεύνηση επιπέδων άγχους και εφαρμογή της τεχνικής mindfulness σε γονείς παιδιών με ΔΑΦ: πιλοτική μελέτηΔουνάκη, Μαρία
2022Ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στα παιδιά με αυτισμό μέσω της υποστηρικτικής τεχνολογίας. Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.Ιωάννου, Χαρίκλεια
2022Εικονικά περιβάλλοντα αλληλεπίδρασης και οθόνες αφής: η συμβολή τους στην διδασκαλία δεξιοτήτων συνεργασίας σε παιδιά με αυτισμόΚαλαμώτη, Γραμματική
2023Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για την ένταξη μαθητών με αυτισμόΠουρνή, Αικατερίνη
Results 1-20 of 20 (Search time: 0.188 seconds).
  • previous
  • 1
  • next