ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 336
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Διαπολιτισμική επάρκεια εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΚούλικα, Χρυσούλα
2024Η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, προτάσεις δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία της γραμματικής και της ορθογραφίας στις πρώτες τάξεις του ΔημοτικούΜουρατίδου, Δέσποινα
2024Η αξιοποιηση των συμμετοχικών μεθόδων και τεχνικών: μια εμπειρική έρευνα βασιζόμενη στις απόψεις των εκπαιδευτών στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίαςΓεμενετζίδου, Ευμορφία
2024Κοινωνικό άγχος, αυτοαποτελεσματικότητα και στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων: μια συγκριτική μελέτη σε παιδιά με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΒαΐλου, Ουρανία
2024Υποστηρικτική τεχνολογία δίγλωσσων μαθητών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού (ΔΦΑ): μελέτη περίπτωσηςΧρηστίδου, Αγγελική
2024Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών στελεχών HRD για τους παράγοντες αποτελεσματικότητας του Executive CoachingΧερκελετζή, Χρυσούλα
2024Αυτονομία διαχείρισης της σταδιοδρομίας, κίνητρα και εμπόδια στη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση. Η περίπτωση των εργαζομένων εξ αποστάσεως πλήρους μερικής ή υβριδικής απασχόλησης της κεντρικής ΜακεδονίαςΚατινιού, Θεολογία
2024Η φοιτητοκεντρική προσέγγιση στη διδασκαλία και τη μάθηση: διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών του Πανεπιστημίου ΜακεδονίαςΖησιού, Παναγιώτα
2024Συμμετοχική σχεδίαση ρομπότ κοινωνικής αρωγής για την υποστήριξη μαθητών με ελλείμματα κοινωνικών δεξιοτήτων κατά την εξ αποστάσεως εκπαίδευσηΖήση, Όλγα
2024Η επίδραση της ενεργητικής ακρόασης στον τρόπο διαχείρισης συγκρούσεων των διοικητικών υπαλλήλων στα δημόσια νοσοκομεία της ΘεσσαλονίκηςΚοσπανός, Ευθύμιος
2024Αντιληπτό στρες, προσωπική και επαγγελματική ικανοποίηση σε ψυχολόγους: ο ρόλος της αυτοφροντίδας και της συναισθηματικής νοημοσύνηςΑδαμίδου, Μαρία Απολλώνια
2024Διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας και διαταραχές αυτιστικού φάσματος, συνύπαρξη, διαχωρισμός και θεραπευτικές παρεμβάσεις - μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΣκόνδρα, Αικατερίνη
2024Το άγχος των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε ειδικές εκπαιδευτικές δομές: διερεύνηση των πηγών του, των συμπτωμάτων του και των τρόπων διαχείρισης τουΚαστανά, Χρύσα
2024Η επιρροή της σχέσης μεταξύ εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου στην αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτών στα Δ.ΙΕΚ: μελέτη περίπτωσης του νομού ΣερρώνΤζιώρα, Άννα-Μαρία
2024Παράγοντες συμμετοχής σε προγράμματα δια βίου μάθησης. Κίνητρα κι εμπόδιαΜαλαμίδου, Θεανώ
2024Διερευνώντας την συμμετοχή στην εργασία σύμφωνα με το μοντέλο της ICF για άτομα με κινητικές/σωματικές αναπηρίες: μία επικαιροποιημένη ανασκόπηση.Μητσοπούλου, Ιωάννα
2024Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας βιωματικής παρέμβασης για τη μείωση της μοναξιάς και του άγχους και την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας σε ηλικιωμένους: μια πιλοτική έρευνα σε ωφελούμενους των Κ.Α.Π.Η. του Δήμου ΒέροιαςΑγγελακοπούλου, Ευθυμία
2024Η συμβολή των διαδικτυακών κοινοτήτων μάθησης στην επιμόρφωση και στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικώνΝούσκαλη, Αναστασία
2024Ανάπτυξη και βελτίωση γραφοκινητικών δεξιοτήτων σε μαθητή με νευροαναπτυξιακές διαταραχές – μια μελέτη περίπτωσηςΡάλλης, Ιωάννης Χρήστος
2024Επιδράσεις σύντομης άσκησης ενσυνειδητότητας στην καταστασιακή ανταπόκριση εκπαιδευτικών σε βινιέτες κινητικής αναπηρίαςΣκούρα, Μαρίνα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 336

Recent Submissions

Διαπολιτισμική επάρκεια εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Η ελληνική ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, προτάσεις δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία της γραμματικής και της ορθογραφίας στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού

Η αξιοποιηση των συμμετοχικών μεθόδων και τεχνικών: μια εμπειρική έρευνα βασιζόμενη στις απόψεις των εκπαιδευτών στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας

Κοινωνικό άγχος, αυτοαποτελεσματικότητα και στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων: μια συγκριτική μελέτη σε παιδιά με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Υποστηρικτική τεχνολογία δίγλωσσων μαθητών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού (ΔΦΑ): μελέτη περίπτωσης