ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
Εγγραφείτε σε αυτή τη συλλογή για να λαμβάνετε ημερήσια ενημέρωση νέων υποβολών με e-mail RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 102
Ημ/νια ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2019Πως η καθοδηγητική συμπεριφορά του ηγέτη (coaching) σχετίζεται με τους παράγοντες της εργασιακής δέσμευσης (job engagement) και της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) των εργαζομένων : ο ρόλος της δεσμευμένης ηγεσίας (engaged leadership) και της οργανωσιακής υποστήριξης (perceived organizational support)Τσικέλη, Ελένη
2019Παραδοσιακή και διαφοροποιημένη διδασκαλία : διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάΔινάκη, Ειρήνη
2019Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους να διαχειρίζονται τη σχολική τάξη : ο ρόλος του χιούμορ και των επικοινωνιακών ικανοτήτωνΚαϊλάρη, Αναστασία
2019Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότηταςKαργίδου, Φωτεινή
2019Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΠαραλίδου, Ζωή Αναστασία
2019Παράγοντες που επηρεάζουν τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των καταρτιζόμενων ατόμων με νοητική αναπηρία ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και οι ανάγκες τους για υπηρεσίες επαγγελματικής συμβουλευτικήςΔεληγκάρη, Ολυμπία
2019Δεξιότητες συμβουλευτικής και η αυτεπάρκεια των συμβούλων σταδιοδρομίας στη χρήση τουςΓκούζου, Αλεξάνδρα
2019Το νόημα της ζωής ως κίνητρο για τη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων σε προγράμματα διά βίου μάθησηςΜάνου, Ζωή
2019Τα κίνητρα συμμετοχής των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο νομό ΘεσσαλονίκηςΔούφα, Αικατερίνη
2019Η συναισθηματική νοημοσύνη, ο θυμός ως χαρακτηριστικό προσωπικότητας και οι τρόποι έκφρασης του θυμού στην οδήγησηΜιχάλη, Αναστασία
2019Team building ομάδων στον εργασιακό χώρο μέσα από δραστηριότητες που αξιοποιούν ρομποτικές οντότητεςΜπατζιλής, Κωνσταντίνος
2019Οι απόψεις των ειδικών παιδαγωγών για την καλλιέργεια των συναισθημάτων σε παιδιά με αυτισμό μέσω της τεχνολογίαςΡιαλά, Ανδριανή
2019Απόψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση της διδασκαλίας μέσω συνομηλίκων (peer tutoring) σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία: μια διερευνητική μελέτηΖαχαράκης, Αλέξανδρος
2019Σχεδιασμός και εφαρμογή εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων: δύο μελέτες περίπτωσης σε παιδιά με διαταραχή φάσματος αυτισμού και νοητική αναπηρίαΛάμπρου, Μαρία
2019Κριτική προσέγγιση της θεωρίας του χάους στη σταδιοδρομία: μια εκπαιδευτική παρέμβαση συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού σε κοινωνικά αποκλεισμένους/-ες έφηβους/-εςΜωυσιάδου, Σοφία
2019Αποφυλακισμένες γυναίκες : το προφίλ και οι ανάγκες τους για επαγγελματική και κοινωνική επανένταξη.Πασχαλίδου, Ευφροσύνη
2019Νοητική αναπηρία και συννοσηρότητα με ψυχικές διαταραχές. Απόψεις εκπαιδευτικών και επαγγελματιών ειδικής αγωγής ως προς την υποστήριξη μαθητών με νοητική αναπηρία ή/ και ψυχικές διαταραχές (διπλή διάγνωση).Κατσάνου, Ανδριάνα
2019Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως μέσο ενίσχυσης της εσωτερικής παρακίνησης στην αρχική επαγγελματική κατάρτιση: μια μελέτη περίπτωσης σε βιωματική μάθησηΝτάντου, Αναστασία
2019Μεταβολή των αντιλήψεων νηπίων και ενηλίκων εκπαιδευομένων για τη ρομποτική, μέσα από άτυπα προγράμματα συνεκπαίδευσης στη δημιουργική γραφή νηπίων και ενηλίκωνΚεσίσογλου, Παναγιώτης
2019Μία αξιολόγηση του προγράμματος Εικονική Επιχείρηση που εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες με νοητική αναπηρία στα Ε.Ε.Ε.ΕΚ. : σύγκριση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των γονέωνΜποχώτη, Στυλιανή
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 102

Πρόσφατες Υποβολές

Πως η καθοδηγητική συμπεριφορά του ηγέτη (coaching) σχετίζεται με τους παράγοντες της εργασιακής δέσμευσης (job engagement) και της επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) των εργαζομένων : ο ρόλος της δεσμευμένης ηγεσίας (engaged leadership) και της οργανωσιακής υποστήριξης (perceived organizational support)

Παραδοσιακή και διαφοροποιημένη διδασκαλία : διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά

Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους να διαχειρίζονται τη σχολική τάξη : ο ρόλος του χιούμορ και των επικοινωνιακών ικανοτήτων

Συγκριτική μελέτη στάσεων και αντιλήψεων φοιτητών και εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής ως προς την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας

Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων των μαθηματικών του δημοτικού ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία της επίλυσης προβλήματος σε μαθητές/-τριες με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες