ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
Εγγραφείτε σε αυτή τη συλλογή για να λαμβάνετε ημερήσια ενημέρωση νέων υποβολών με e-mail RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 146
Ημ/νια ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2020Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως κίνητρο βιωματικής μάθησης οικονομικών μαθημάτων στην αρχική επαγγελματική εκπαίδευση ενηλίκωνΔημητράκης, Βασίλειος
2020Μουσεία και μουσειακή εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή: μια μελέτη περίπτωσης δημιουργίας ψηφιακών αφηγήσεων με χρήση τεχνολογίας AR & VR στην Ωνάσειο βιβλιοθήκηΝάντση, Ευδοξία
2020To LEGO® Serious Play® ως υποστήριξη της επικοινωνίας και ομαδικής συνεργασίας των εταίρων που υλοποιούν έργα InterregΚουλουμπατσάνη, Αθηνά
2020Η αυτό-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και η σχέση της με τη διαχείριση της τάξης: μία ποσοτική και ποιοτική έρευνα στους εκπαιδευτικούς των νομών Θεσσαλονίκης και ΧαλκιδικήςΠαπαδοπούλου, Ζαφείρα
2020Πρώιμη εκπαιδευτική παρέμβαση με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας και κοινωνικών ιστοριών σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία- συνεργασία σχολείου και οικογένειαςΙωαννίδου, Σταματία
2020Η διερεύνηση των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών στο φάσμα του αυτισμούΓιαμούρας, Δημήτριος
2020Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτών πρώην χρηστών ψυχοτρόπων ουσιών: μια εμπειρική μελέτη στο ΚΕΘΕΑΒρατσίνη, Ελένη
2020Διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιολόγησή τουςΚαρακοζίδου, Ελένη
2020Αναγνωστική κατανόηση δίγλωσσων μαθητών στο δημοτικό σχολείο: αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών που ακολουθούν.Μουτάφη, Παρασκευή
2020Επαγγελματική εξουθένωση και οργανωσιακή σιωπή: η σχέση τους με τη σωματική και ψυχική υγεία στο νοσηλευτικό προσωπικόΣαμαρά, Βασιλική
2020Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα – Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικών δημοσίων σχολείων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αναφορικά με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της δημόσιας εκπαίδευσης.Τσούνιου, Άρτεμις
2020Συστημική προσέγγιση της επαγγελματικής ανάπτυξης των αστέγωνΜποτσφάρη, Σοφία
2020Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ και των ΕΠΑ.Σ της πόλης της ΘεσσαλονίκηςΧατζηαργυρίου, Ολυμπία
2020Μια εμπειρική μελέτη της συνειδητοποίησης του εαυτού, της ψυχολογικής ενδυνάμωσης και της σχέσης τους με την κοινωνική συμπεριφορά σε μαθητές με και χωρίς δυσκολίες μάθησης.Εξηντάρα, Βασιλική
2020Συμπερίληψη μαθητών με ΔΑΦ στη γενική τάξη του σχολείου. Στάσεις των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΤατιτζικίδου, Ελένη
2020Ποιότητα ζωής εφήβων και ενηλίκων με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες: διερευνητική μελέτη απόψεων των γονέωνΑκριβοπούλου, Αλκμήνη
2020Αναγνωστική κατανόηση και λεκτική μνήμη μαθητών με ειδικές μαθησιακές διαταραχές και μαθητών χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τάξεων Δ’-ΣΤ’ δημοτικού σχολείουΠενέκελη, Γεωργία
2020Η συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών σε σχέση με το διδακτικό τους στιλΚουτσού, Θεοδώρα
2020Πραγματολογική ικανότητα και επικοινωνία των μαθητών με Διαταραχή Φάσματος ΑυτισμούΚουτσής, Γεώργιος Κωνσταντίνος
2020Προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση για άτομα με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (ΔΦΑ)Καραλή, Κωνσταντίνα
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 146

Πρόσφατες Υποβολές

Το εκπαιδευτικό παιχνίδι ως κίνητρο βιωματικής μάθησης οικονομικών μαθημάτων στην αρχική επαγγελματική εκπαίδευση ενηλίκων

Μουσεία και μουσειακή εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή: μια μελέτη περίπτωσης δημιουργίας ψηφιακών αφηγήσεων με χρήση τεχνολογίας AR & VR στην Ωνάσειο βιβλιοθήκη

To LEGO® Serious Play® ως υποστήριξη της επικοινωνίας και ομαδικής συνεργασίας των εταίρων που υλοποιούν έργα Interreg

Η αυτό-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και η σχέση της με τη διαχείριση της τάξης: μία ποσοτική και ποιοτική έρευνα στους εκπαιδευτικούς των νομών Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής

Πρώιμη εκπαιδευτική παρέμβαση με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας και κοινωνικών ιστοριών σε παιδί προσχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία- συνεργασία σχολείου και οικογένειας