ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
Εγγραφείτε σε αυτή τη συλλογή για να λαμβάνετε ημερήσια ενημέρωση νέων υποβολών με e-mail RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 175
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2021Διερεύνηση των στρατηγικών που επιλέγουν οι φιλόλογοι γενικής και ειδικής αγωγής στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία της αναγνωστικής κατανόησης και της περίληψης σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές ΔυσκολίεςΝάτσα, Ελευθερία
2021H αλληλεπίδραση και η διαδικτυακή εγρήγορση των εκπαιδευομένων μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσηςΚαράνταλη, Μαρία
2021Εκπαίδευση ενηλίκων με νοητική αναπηρία σε κατασκευαστικά έργα: μία συγκριτική μελέτη του video prompting με την τεχνική της μίμησης προτύπουΒασιλείου, Θεμιστοκλής
2021Απόψεις γονέων ως προς τη πορεία σταδιοδρομίας και την επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων με νοητική αναπηρία.Λουπεϊδου, Αικατερίνη
2021Γνώσεις και προτιμήσεις των εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής για τη διδασκαλία επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΠετροπούλου, Ιωάννα
2021Η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης για παιδιά με αναπτυξιακή καθυστέρηση: μία συγκριτική μελέτη.Χατζή, Κωνσταντίνα
2021Ιδέες συνωμοσίας, φόβος της COVID-19 και στάσεις απέναντι στον εμβολιασμόΜπεϊνά, Μαρία
2021Αντιλήψεις των εργοδοτών για τα άτομα στο φάσμα του αυτισμού: μια διαδικτυακή εκπαίδευση για την αύξηση της γνώσης και τη μείωση της κοινωνικής απόστασης.Γραμμένου, Αριάδνη-Χριστίνα
2021Το κουκλοθέατρο και η παιδαγωγική του αξία στην ειδική αγωγή: μια συστηματική ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και των εφαρμογών τηςΑργυρούδη, Χαρίκλεια
2021Διερεύνηση της σχολικής ποιότητας ζωής και του υποκειμενικού αισθήματος ευτυχίας των μαθητών και μαθητριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην ΕλλάδαΠάντση, Ειρήνη-Θωμαή
2021Η διαμόρφωση των στάσεων των εργοδοτών του ιδιωτικού τομέα ως προς την απασχόληση ΑμεΑ στην επιχείρησή τους, κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.Κελεσίδης, Γιάννης
2021Η συμβολή της ενσώματης μάθησης στη γνωστική ανάπτυξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες με τη χρήση της τεχνολογίας-Μια στοχευμένη ανασκόπησηΠαπαδημητρίου, Δήμητρα
2021Ανάπτυξη συστήματος για τη διερεύνηση γνωστικών κενών στον αριθμητικό γραμματισμό των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας με τη χρήση συστήματος διαχείρισης μάθησης (lms)Μητσόπουλος, Βασίλης
2021Ανάπτυξη android εφαρμογής για τον έλεγχο της κίνησης του εκπαιδευτικού ρομπότ edisonΕλευθεριάδης, Εφραίμ
2021Οι αγχώδεις διαταραχές και η συχνότητα αρνητικών σκέψεων: μια συγκριτική μελέτη σε παιδιά με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.Αλεξούδη, Παγώνα
2021Σύγκριση απόψεων γονέων και εκπαιδευτικών για τη σεξουαλική εκπαίδευση των ατόμων με νοητική αναπηρία: μια διερευνητική μελέτηΚαλογήρου, Χάιδω-Δέσποινα
2021Moρφές επικοινωνίας σε μια τάξη ενηλίκων: ο διάλογος ως μέσο μάθησης και μετασχηματισμούΒαγενάς, Απόστολος
2021Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ενσώματη μάθηση με χρήση τεχνολογίαςΚαρυοφυλλίδου, Ζωή
2021Οι εργασιακές προκλήσεις των γυναικών με αναπηρίαΤσεκμέ, Μαρία
2021Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στον καιρό της πανδημίας: απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με την ετοιμότητα, τις προκλήσεις και τις μετά-COVID εκπαιδευτικές πρακτικέςΠαπαδοπούλου, Μαρία
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 175

Πρόσφατες Υποβολές

Διερεύνηση των στρατηγικών που επιλέγουν οι φιλόλογοι γενικής και ειδικής αγωγής στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία της αναγνωστικής κατανόησης και της περίληψης σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

H αλληλεπίδραση και η διαδικτυακή εγρήγορση των εκπαιδευομένων μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσης

Εκπαίδευση ενηλίκων με νοητική αναπηρία σε κατασκευαστικά έργα: μία συγκριτική μελέτη του video prompting με την τεχνική της μίμησης προτύπου

Απόψεις γονέων ως προς τη πορεία σταδιοδρομίας και την επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων με νοητική αναπηρία.

Γνώσεις και προτιμήσεις των εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής για τη διδασκαλία επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες