ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 63
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Συγχωνεύσεις/εξαγορές στον κλάδο του τουρισμούΣακελλαρίου, Αθανάσιος
2019Οι χρηματοοικονομικές επιδόσεις εισηγμένων ξενοδοχειακών ομίλων σε Ελλάδα και Ισπανία : μια συγκριτική ανάλυσηΤόκας, Γεώργιος
2019Ο ιατρικός τουρισμός στην Τουρκία : οι απόψεις των Ελλήνων ιατρώνΠάκα, Αικατερίνη
2019Διαχείριση κρίσεων τρομοκρατικών ενεργειών στην περίπτωση του τουρισμούΒαγγέλη, Ευαγγελία-Ελπίδα
2019Αξιολόγηση των συστημάτων εσωτερικού ελέγχου σε τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούςΜιχάλας, Γεώργιος
2019Διαχείριση ταλέντων και δέσμευση στην τουριστική βιομηχανίαΒαλιώτη, Μαρία Ελένη
2019Ανάπτυξη στρατηγικών για την διαχείριση πολιτικών ορεινού - εναλλακτικού τουρισμού μέσα από την πραγματικότητα της διεθνοποίησης.Καρακώστας, Φώτιος - Αλέξανδρος
2019Τα familiarization trips – fam trips ως εργαλείο τουριστικής ανάπτυξης και προβολής : η περίπτωση των fam trips που διοργανώνει η ΔΕΘ-HELEXPO A.E.Τσαξιρλής, Αλέξης
2019Η επίδραση της εικόνας της πόλης σε μια πολιτιστική εκδήλωση : μελέτη περίπτωσης η εικόνα της Καλαμαριάς στο φεστιβάλ Παρά Θίν’ ΑλόςΠαπαγιαννοπούλου, Στεφανία
2018Τουρισμός και νέες τεχνολογίεςΑργυρα-Σεφέρη, Ηλιάνα
2019Εμπορικές εκθέσεις, η εικόνα της πόλης, τουρισμόςΚαφφά, Σεβαστή
2018Ενίσχυση της έρευνας για τη χερσαία μεταφορά μέσω μιας διαδραστικής εφαρμογής για τον τουρισμό.Λάππα, Ελισάβετ - Βασιλική
2018Ανάλυση και αναγκαιότητα ύπαρξης πληροφοριακού συστήματος κρατήσεων σε τουριστικά καταλύματα για “walking” πελάτες στο νησί της ΘάσουΚασούδη, Ευαγγελία
2018Business plan tradiotional guest house in Ano Poli ThessalonikiΤασούδης, Βασίλειος
2018Motivation for enrolling in tourism management postgraduate studies in GreeceΚοτρώτσιου, Χριστίνα
2018Τμηματοποίηση της αγοράς ΑΜΕΑ στην αγορά καταλυμάτωνΝτέρος, Παναγιώτης
2019Η διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων στον τουρισμό: μια προσπάθεια βιβλιογραφικής και εμπειρικής προσέγγισης του θέματοςΜιχαηλίδης, Γεώργιος
2018Ο ρόλος του μάρκετινγκ προορισμού στην τουριστική ανάπτυξη του νομού ΜεσσηνίαςΒέκκου, Ζαχαρούλα
2018Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας και η δημιουργία περιεχομένου από τους ταξιδιώτες σε αυτάΤριανταφύλλα, Μοσχούλα
2018Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χτίσιμο της μάρκας ενός τουριστικού προϊόντοςΤζώτζου, Χρυσούλα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 63

Recent Submissions

Η λαογραφία και τα ήθη και έθιμα ως στοιχεία ανάδειξης του πολιτιστικού προϊόντος ενός τουριστικού - Η περίπτωση της Θεσααλονίκης

Business plan για την ίδρυση τουριστικής μονάδας στον Νέο Μαρμαρά

Η ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα. Η επίδραση του στην ελληνική οικονομία

Τρόποι ανάδειξης της Ρόδου ως "upper class'' τουριστικού προορισμού

Στρατηγική διαχείριση του εισερχόμενου τουρισμού κατά την πανδημία του covid-19 από τουριστικές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη.