Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.126 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Η μετα-αγοραστική συμπεριφορά των Ρώσων τουριστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Σαββίδου, Νίκη
2021Τουρισμός και μεταφορές. Η χρήση υδροπλάνων ως μέσο διασύνδεσης των ελληνικών νησιών και η επίδραση τους στην τοπική οικονομία.Διπλάρα, Γεωργία
2021Η διοργάνωση συνεδρίων ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ - η μελέτη περίπτωσης της ελληνικής εταιρείας πληροφορικής OTS Α.Ε.Καραμούτα, Μαρία
2021Οι διαδικασίες του εσωτερικού μάρκετινγκ και η επίδρασή τους στην απόδοση των ξενοδοχειακών μονάδωνΤαρτάρι, Ραφαέλα
2021Το revenue management και ο ρόλος του στα ξενοδοχειακά καταλύματα στην εποχή του COVID-19Ρουντένκο, Λαρίσα
2021Στρατηγική διαχείριση του εισερχόμενου τουρισμού κατά την πανδημία του covid-19 από τουριστικές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη.Ασκερίδης, Ιωάννης
2021Η ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα. Η επίδραση του στην ελληνική οικονομίαΦορίδου, Πουλχερία
2021Business plan για την ίδρυση τουριστικής μονάδας στον Νέο ΜαρμαράAθανασίου, Τρύφων
2021Η λαογραφία και τα ήθη και έθιμα ως στοιχεία ανάδειξης του πολιτιστικού προϊόντος ενός τουριστικού - Η περίπτωση της ΘεσααλονίκηςΖέρβα, Βασιλική
2021Εστίαση ενός ξενοδοχείου στις ανάγκες ενός επισκέπτη και η επίδρασή τους στην αξία που αποκομίζει ο επισκέπτηςΜπάτζιος, Αθανάσιος
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.126 seconds).
  • previous
  • 1
  • next