ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
Εγγραφείτε σε αυτή τη συλλογή για να λαμβάνετε ημερήσια ενημέρωση νέων υποβολών με e-mail RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 20
Ημ/νια ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2018Πως ερμηνεύουν τις εκφράσεις του προσώπου, παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), σε σχέση με παιδιά τυπικής ανάπτυξης.Πενταρά, Ελένη
2018Μελέτη περίπτωσης παιδιού προσχολικής ηλικίας με αυτισμό και διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριώνΧίου, Μαρία
2018Η κατανόηση των αναφορικών προτάσεων σε παιδιά με αυτισμό και ο ρόλος της μορφολογίαςΦρίγγη, Ευαγγελία
2018Σημασιολογικό προφίλ σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος του γονέα στην αξιολόγηση.Γκουγκούρη, Μαριλένα
2018Μαθησιακές δυσκολίες και οπτική βραχύχρονη μνήμηΩραιοπούλου, Δήμητρα
2018Συγκριτική μελέτη των κοινωνικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων παιδιών τυπικής ανάπτυξης ηλικίας 4-6 ετών και παιδιών με ΔΑΦΆσλευ, Παρασκευή-Ελίζαμπεθ
2018Ανάπτυξη του λεξιλογίου σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης από 0 έως 3,6 ετών που προέρχονται από αγροτική περιοχήΑποστολοπούλου, Ιωάννα
2018Κλινική μελέτη περίπτωσης παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): Εφαρμογή θεραπευτικού προγράμματος στις δεξιότητες αφηγηματικού λόγου.Βασιλείου, Μαριάννα
2018Συσχέτιση του επιπέδου γλωσσικής ανάπτυξης με το κριτήριο MLUw και των φωνολογικών δεξιοτήτων σε παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος και τυπική νοημοσύνη.Τζαφέρη, Βασιλική
2018Συγκριτική μελέτη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων παιδιών τυπικής ανάπτυξης και παιδιών με ΔΑΦ ηλικίας 6-8 ετώνΤριανταφύλλου, Όλγα
2018Στάθμιση και πολιτισμική προσαρμογή στα ελληνικά το ερωτηματολογίου DYsphagia in MUltiple Sclerosis (DYMUS) για την καταγραφή των φαινομένων δυσφαγίας σε ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνσηΚαλαϊτζή, Μαρία
2018Μελέτη περίπτωσης: σύγκριση των χαρακτηριστικών τεμαχίων της ελληνικής γλώσσας σε παιδί με λεκτική δυσπραξία και παιδιών με τυπική ανάπτυξηΡομπογιαννάκη, Ευαγγελία Μαρία
2018Συγκριτική μελέτη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων παιδιών τυπικής ανάπτυξης ηλικίας 2-4 ετών και παιδιών με ΔΑΦΤράντου, Χρυσή
2018Γλωσσική ικανότητα παιδιών στο φάσμα του αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας σε σύγκριση με παιδιά τυπικής ανάπτυξηςΤεκτονίδου, Βαρβάρα
2017Ειδική γλωσσική διαταραχή και αφηγηματικές δεξιότητες κατά την προσχολική ηλικίαΠαπανικολάου, Ελευθερία
2017Η κατάρτιση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Κύπρου στις μαθησιακές δυσκολίεςΚουτή, Αλίκη
2017Αξιολόγηση της κατανόησης των καθολικών ποσοδεικτών σε παιδιά δημοτικού με ειδική γλωσσική διαταραχή: μια μελέτη περίπτωσης.Δαλακούρα, Αικατερίνη
2017Εκπαιδευτική παρέμβαση στην αναγνωστική δεξιότητα και στις δεξιότητες φωνολογικής επίγνωσης σε παιδί με Διαταρραχή Αυτιστικού Φάσματος.Γαλανοπούλου, Ιωάννα
2017Κλινική μελέτη περίπτωσης παιδιού με ειδική γλωσσική διαταραχή: εφαρμογή προγράμματος γνωστικής παρέμβασης στη λεκτική βραχύχρονη μνήμη, τη φωνολογική επίγνωση & την ακουστική διάκρισηΑράπογλου, Αικατερίνη
2017Κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες παιδιών σχολικής ηλικίας με βαρηκοΐα/κώφωση σύμφωνα με τις απόψεις των γονέων τους.Κουτουλιάνου, Ευαγγελία
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 20

Πρόσφατες Υποβολές

Πως ερμηνεύουν τις εκφράσεις του προσώπου, παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), σε σχέση με παιδιά τυπικής ανάπτυξης.

Μελέτη περίπτωσης παιδιού προσχολικής ηλικίας με αυτισμό και διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριών

Η κατανόηση των αναφορικών προτάσεων σε παιδιά με αυτισμό και ο ρόλος της μορφολογίας

Σημασιολογικό προφίλ σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος του γονέα στην αξιολόγηση.

Μαθησιακές δυσκολίες και οπτική βραχύχρονη μνήμη