Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-23 of 23 (Search time: 0.219 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Ετοιμότητα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την εφαρμογή δραστηριοτήτων STEM: γνωστική και συναισθηματική διάστασηΠαπαγιαννοπούλου, Θεανώ
2022Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ιωαννίνων σχετικά με τα εργαλεία, τις δυσκολίες και τα οφέλη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά διάρκεια της πανδημίας COVID-19Νικολάου, Νικόλαος
2022Αξιοποίηση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων στη διδακτική πράξη από πιστοποιημένους Α' και Β' επιπέδου Τ.Π.Ε. εκπαιδευτικούς μαθηματικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΓαρμπή, Γερασιμούλα
2022Ρομποτική και τεχνολογίες πληροφοριών στην εκπαίδευση: διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών στη χρήση κοινωνικών ρομπότ στη σχολική αίθουσα.Χατζηγεωργίου, Έλλη
2022Εφαρμογή της STEAM διδασκαλίας στην Ελλάδα: διερευνώντας τις αντιλήψεις εκπαιδευτικώνΠαπαρρίζου, Κωνσταντίνα
2022Αξιοποίηση ψηφιακών συνεργατικών τεχνικών στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στο γυμνάσιο στο πλαίσιο της μάθησης βασισμένης στο πρόβλημα για την ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώναΧαριτοπούλου, Σοφία
2022Η ηθικοπολιτική φιλοσοφία του Αριστοτέλη: πρότυπα ηγεσίας και εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η περίπτωση της διαχείρισης κρίσεων.Σπαλιώρα, Αφροδίτη
2022Ρομποτικά στηριζόμενη ενσώματη παιδαγωγική για τη συμμετοχή μαθητών μικτών ικανοτήτωνΟγσουσγιαννόγλου, Αθηνά
2022Σχέση βαθμού ετοιμότητας για αλλαγή με τον βαθμό αυτεπάρκειας στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και η πρόθεση χρήσης υποστηρικτικής τεχνολογίας στην τάξη: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσώνη, Μαρία
2022Η εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης σε εσπερινό Επάλ: έρευνα δράσης στο μάθημα της ΙστορίαςΧανδρά, Αγγελική
2022Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην υποστήριξη μαθητών/μαθητριών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΑρβανίτη, Αναστασία
2022Αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνητή νοημοσύνη ως εργαλείο υποστήριξης της διδασκαλίαςΒαρμάζη, Αντωνία
2022Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές ανάγκεςΒλάχου, Αλεξάνδρα
2022Η αξιοποίηση των έξυπνων προσωπικών βοηθών στην εκπαίδευση: μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπησηΚαρατζία, Αικατερίνη
2022Η χρήση της τεχνολογίας ως υποστηρικτικός παράγοντας της γραφήςΚαλογιαννάκη, Χρυσάνθη
2022Η αύξηση της ενεργητικής συμμετοχής των παιδιών προσχολικής ηλικίας στο αναλυτικό πρόγραμμα μέσω της προσέγγισης STE(A)MΓεωργοπούλου, Ειρήνη
2022Η έρευνα μέσω διαδικτύου. Ανασκόπηση και ανάλυση ζητημάτων ηθικής και δεοντολογίαςΞανθού, Ελευθερία
2022Αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) σε διαγωνισμούς εκπαιδευτικής ρομποτικής με στόχο την ενίσχυση της θεματικής πλαισίωση τουςΟρφανίδης, Χρήστος
2022Αξιοποίηση του ρομπότ κοινωνικής αρωγής ΝΑΟ και της επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία των σημάτων κυκλοφοριακής αγωγής σε παιδιά νηπιαγωγείουΚαρακώστα, Άννα
2022Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών: ανάπτυξη και στάθμιση των εργαλείωνΝτζιαχρήστου, Αρετή
2022Η αξιοποίηση του google assistant στην συνδυαστική εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και περιεχομένου φυσικών επιστημών (προσέγγιση CLIL) σε μαθητές δημοτικού.Χασιλτζόγλου, Ουρανία
2022Στάσεις και προθέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδασκαλίαΑφορόζη, Παναγιώτα
2022Οι απτικές διεπαφές στην αλληλεπίδραση ανθρώπου - κοινωνικού ρομπότΤσίρκα, Χριστιάνα
Results 1-23 of 23 (Search time: 0.219 seconds).
  • previous
  • 1
  • next