ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 314
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2025Η επίδραση των δραστηριοτήτων team building στην κοινωνική συνοχή και την ακαδημαϊκή απόδοση μαθητών στο δημοτικό σχολείοΝτόβα, Μαρία
2025Μελέτη περίπτωσης; Το ρομπότ Daisy ως εργαλείο διδασκαλίας για τη χρήση σωστού ρηματικού προσώπου και κίνητρο για απαντήσεις σε ερωτήσεις κλειστού τύπου σε παιδιά με Διαταραχές του Φάσματος του Αυτισμού (ΔΑΦ)Μπράτζου, Ελένη
2025Ενίσχυση της συναισθηματικής έκφρασης σε παιδιά με ΔΑΦ μέσω του ρομπότ κοινωνικής αρωγής "Μαργαρίτα"Νικόλλα, Χριστίνα
2025Στάσεις εκπαιδευτικών ως προς τη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην εκπαιδευτική διαδικασίαΣάβιακλη, Φωτεινή
2025Εκπαιδευτική ρομποτική για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων: μια βιβλιογραφική επισκόπηση πεδίουΣιαμάντη, Μαρία
2025Ασφάλεια και προστασία δεδομένων σε έξυπνα εκπαιδευτικά δίκτυα με τη χρήση ΑΙΒράνια, Ευαγγελία
2025Διερεύνηση της εφαρμογής των κοινωνικών ρομπότ σε παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του στρες στο σχολικό περιβάλλονΒαρυπάτη, Μαρία
2025Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την πρόθεση χρήσης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και πώς αυτή επηρεάζεται από την παιδαγωγική συνεισφορά από την αξιοποίησή τους, από την πιθανή επιμόρφωση Β' Επιπέδου των εκπαιδευτικών, από την αυτό-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στη χρήση ΤΠΕ και από τις τεχνολογικές υποδομέςΠαφίλης, Παναγιώτης
2024Ενσωμάτωση προγραμμάτων STEAM στην εκπαίδευση μαθητών στο μάθημα της ΙστορίαςΟύτσιου, Πασχαλία-Ζαφειρία
2024Η χρήση της ψηφιακής αφήγησης ιστοριών (digital storytelling) ως εργαλείο για την γνωστική ή/και κοινωνική ανάπτυξη των ατόμων με αυτισμό: μια βιβλιογραφική επισκόπησηΝταμπαλέτσιου, Μαρία
2025Η αξιοποίηση της κοινωνικής ρομποτικής στην γλωσσική εκπαίδευση παιδιών σε δεύτερη/ξένη γλώσσα: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΜαργαρίτη, Αικατερίνη
2022Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας διδακτικής σειράς για την πλεύση και τη βύθιση με αξιοποίηση του digital storytelling στο δημοτικό σχολείοΧατσατούροβα, Άννα
2025Η συμβολή του ρομπότ κοινωνικής αρωγής Margarita/Daisy στη διαχείριση της απώλειας και του πένθους του θανάτου σε παιδιά νηπιαγωγείου με τη μέθοδο digital storytelling.Μπάρδα, Δανάη
2025Παρέμβαση στην επικοινωνία και στην έκφραση συναισθημάτων με τη χρήση Επαυξητικής και Εναλλακτικής Επικοινωνίας (Ε.Ε.Ε.) σε Μαθήτρια με Δ.Α.Φ.: μελέτη περίπτωσηςΦλώρου, Παναγιώτα
2025Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής ως προς την κινητή μάθησηΝικολαΐδου, Αθανασία
2024Γενετική τεχνητή νοημοσύνη και ChatGPT: μελέτη των αντιλήψεων των φοιτητών και εφαρμογές στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηΤσιάνη, Μαρία
2025Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για τον τρόπο αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στην τάξηΧρυσαργύρη, Αικατερίνη Ευτυχία
2025Ο ρόλος της ρομποτικής τεχνολογίας στην ανάπτυξη αναλογικής σκέψης σε μαθητές δημοτικού, στο πλαίσιο μιας STEM εκπαίδευσηςΣκλαβενίτη, Θεανώ
2025Η χρήση των προγραμματιζόμενων ρομπότ Bee-bot και Code & Go Robot Mouse κατά την εφαρμογή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στο νηπιαγωγείοΜπάκα, Γεωργία-Πετρίνα
2025Η αποτελεσματικότητα και η επίδραση της ψηφιακής αφήγησης σε μαθητές προσχολικής ηλικίας και σε εκπαιδευτικούς: επιμόρφωση και υποδομές για την εφαρμογή της.Χιονίδου, Σουλτάνα
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 314

Πρόσφατες Υποβολές

Η επίδραση των δραστηριοτήτων team building στην κοινωνική συνοχή και την ακαδημαϊκή απόδοση μαθητών στο δημοτικό σχολείο

Μελέτη περίπτωσης; Το ρομπότ Daisy ως εργαλείο διδασκαλίας για τη χρήση σωστού ρηματικού προσώπου και κίνητρο για απαντήσεις σε ερωτήσεις κλειστού τύπου σε παιδιά με Διαταραχές του Φάσματος του Αυτισμού (ΔΑΦ)

Ενίσχυση της συναισθηματικής έκφρασης σε παιδιά με ΔΑΦ μέσω του ρομπότ κοινωνικής αρωγής "Μαργαρίτα"

Στάσεις εκπαιδευτικών ως προς τη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία

Εκπαιδευτική ρομποτική για την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων: μια βιβλιογραφική επισκόπηση πεδίου