ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
Εγγραφείτε σε αυτή τη συλλογή για να λαμβάνετε ημερήσια ενημέρωση νέων υποβολών με e-mail RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 199
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2021Απόψεις γονέων και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με δυσλεξία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση πριν και μετά τη χρήση της υποστηρικτικής τεχνολογίαςΓιαννοπούλου, Καλλιόπη
2021Διερεύνηση απόψεων και στάσεων Ελλήνων ενηλίκων εκπαιδευομένων σε τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης για τη μέθοδο e-learning στην ΕλλάδαΠάτσιος, Ηρακλής
2020Αξιοποίηση του ρομπότ κοινωνικής αρωγής του προγράμματος STIMEY και της διαδικτυακής πλατφόρμας του προγράμματος STIMEY για διδασκαλία μαθήματος ΑστρονομίαςΒεργοπούλου, Ζαφειρούλα
2021Ο ρόλος του καθοδηγητή (mentoring) κατά την ανέλιξη των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΚεϊσίδου, Ροδή
2020Διδακτική αξιοποίηση των Web 2.0 εργαλείων στο μάθημα του γλωσσικού γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: μια μελέτη περίπτωσηςΤσακίρη, Κυριακή
2019Οργανωσιακή ηθική στην ανώτατη εκπαίδευση: ο ρόλος και η συμβολή της ηγεσίαςΛεονταρίδου, Αικατερίνη
2020Η θεωρία της ηγετικής αυτεπάρκειας και η εφαρμογή της στην εκπαιδευτική ηγεσία: έρευνα σε διευθυντές/ντριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της ανατ. Θεσσαλονίκης.Χατζηχριστοφή, Αικατερίνη
2020Η αποτελεσματικότητα του θεσμού της Μαθητείας στην ελληνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Μια εμπειρική διερεύνηση σε φορείς εκπαίδευσης- κατάρτισης και επιχειρηματικότητας στην Περιφέρεια Κεντρικής ΜακεδονίαςΜήλη, Ζωή
2020Η συνολική επίδραση του σχολικού οργανισμού στην επίδοση του μαθητικού πληθυσμούΚαλούδη, Ευλαμπία
2020Το e-learning στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πριν και μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού- covid-19Παππά, Ευαγγελία
2020Αξιοποιώντας την μουσική για τη συναισθηματική σύνδεση μαθητών και ρομπότΧρυσόμαλλου, Αρετή
2020Διερεύνηση της προσέγγισης των ελληνικών επιχειρήσεων απέναντι στις επενδύσεις, στο σχεδιασμό, την εφαρμογή και την οικονομική αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσηςΒλάχου, Δέσποινα
2020Η συμβολή της συναισθηματικής νοημοσύνης του/της διευθυντή/τριας στην αποτελεσματική επικοινωνία, αρωγοί μιας βιώσιμης σχολικής μονάδαςΚεχαγιά, Χρυσούλα
2020Οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον παρακινητικό ρόλο του διευθυντή στην Β΄βάθμια ιδιωτική εκπαίδευσηΜητακίδου, Ευδοξία
2019Η ανάπτυξη και η αξιολόγηση των διοικητικών στελεχών εκπαίδευσης σε ιδιωτικά ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης ως παράγοντες αποτελεσματικής διοίκησηςΚαρλιγκιώτη, Ελένη
2019Προγραμματισμός, προσέλκυση, επιλογή και ανάπτυξη προσωπικού ιδιωτικών κέντρων δια βίου μάθησης επιπέδου ένα και δύοΓεωργαντά, Σοφία
2020Απόψεις των διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την εμπλοκή των γονέων στη σχολική ζωή.Δουζδαμπάνη, Δήμητρα
2020Αξιοποίηση ρομπότ κοινωνικής αρωγής σε μαθήματα STEM: εφαρμογή στο πρόγραμμα STIMEYΙωαννίδης, Σταύρος
2020Η εκπαιδευτική ηγεσία απέναντι στο φαινόμενο της ομοφοβίας. Μια φαινομενολογική διερεύνηση στάσεων και απόψεων διευθυντών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Δυτικής ΘεσσαλονίκηςΒλάχου, Φραγκίσκη
2020Ανάλυση συμπεριφορών των εκπαιδευτικών κατά τη διδακτική πράξη σε σχέση με τη συναισθηματική νοημοσύνηΘωμαΐδου, Αικατερίνη
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 199

Πρόσφατες Υποβολές

Απόψεις γονέων και μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με δυσλεξία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση πριν και μετά τη χρήση της υποστηρικτικής τεχνολογίας

Διερεύνηση απόψεων και στάσεων Ελλήνων ενηλίκων εκπαιδευομένων σε τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης για τη μέθοδο e-learning στην Ελλάδα

Αξιοποίηση του ρομπότ κοινωνικής αρωγής του προγράμματος STIMEY και της διαδικτυακής πλατφόρμας του προγράμματος STIMEY για διδασκαλία μαθήματος Αστρονομίας

Ο ρόλος του καθοδηγητή (mentoring) κατά την ανέλιξη των γυναικών σε διευθυντικές θέσεις σε σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Διδακτική αξιοποίηση των Web 2.0 εργαλείων στο μάθημα του γλωσσικού γραμματισμού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: μια μελέτη περίπτωσης