ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) Collection home page

Browse
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 348
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Στρατηγικές διαχείρισης μαθησιακών και συμπεριφορικών διαστάσεων της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας σε μαθητές νηπιαγωγείου: σύγκριση εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής»Ματζαρίδου, Κατερίνα
2023Σύγκριση μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ή αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας ως προς τις φιλικές σχέσεις: μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπησηΜεραχτσάκη, Θεοδώρα
2023Σύγκριση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών νηπιαγωγείου αγγλόφωνων χωρών ως προς τις προβλέψεις για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων και της εκπαιδευτικής συμπερίληψης μαθητών με στοιχεία ήπιων εκπαιδευτικών αναγκώνΙωαννίδου, Ελισσάβετ
2023Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα, ακαδημαϊκό άγχος και αυτορρύθμιση σε φοιτητές χωρίς και με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: επιπτώσεις στην ακαδημαϊκή πρόοδο.Φυδάνογλου, Νικόλαος
2023Έρευνα για την αντίληψη πινάκων ζωγραφικής μέσω λεκτικών περιγραφώνΜαλιοτοπούλου, Ειρήνη
2023Η αξιοποίηση του παιχνιδιού ως μέσου για την προαγωγή της εκπαιδευτικής συμπερίληψης μαθητών με ενδείξεις ήπιας νοητικής αναπηρίας και δεπυΠαυλίδου, Μαρία
2023Η θεραπευτική συμβολή των παραστατικών τεχνών στην ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΠαπαδοπούλου, Αναστασία
2023Απτική διάκριση και απτική αντίληψη τρισδιάστατων μοντέλων - μουσειακών εκθεμάτων από άτομα με προβλήματα όρασηςΚυριατζή, Μαρία
2023Η συμβολή των αισθήσεων στην κινητικότητα των ατόμων με οπτική αναπηρία: βιβλιογραφική ανασκόπησηΚουτσουρίδου, Ζωή
2023H χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των μαθητών με ΔΑΦ και νοητικές αναπηρίες, στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΜπάντελη, Ζωή
2022Δραστηριότητες και διαχείριση του ελεύθερου χρόνου των εφήβων και των νέων με νοητική αναπηρίαΓκαλίτσιος, Αντώνιος
2022Το άγχος και η σχέση του με την αυτοαντίληψη παιδιών τυπικής ανάπτυξης, χαμηλής επίδοσης στον γραπτό λόγο και νοητικής αναπηρίας ως προς την παραγωγή γραπτού λόγου: μια διερευνητική μελέτηΒλαστού, Μαρία Ανδριάνα
2022Στάσεις γονέων και εκπαιδευτικών ως προς την συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία στην γενική τάξη: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση.Καλογιάννη, Δήμητρα
2023Η εργασιακή αποκατάσταση και απασχόληση ατόμων με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΑδαμαντίδου, Μαλαματή
2023Αποτελεσματικές στρατηγικές παραγωγής γραπτού κειμένου από μαθητές Α΄ βάθμιας με ΔΕΠ-ΥΡαμματά, Ειρήνη
2022Συγκριτική μελέτη του εκπαιδευτικού και νομοθετικού πλαισίου παροχής υπηρεσιών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης σε μαθητές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΜυρτοκόκη, Μαργαρίτα
2022Πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης των παιδιών: διερεύνηση των γνώσεων και των στάσεων των γονέων με παιδιά με και χωρίς αναπηρίαΜαυρομουστάκη, Ελένη
2022Αυτοπροσδιορισμός και μετάβαση στην αγορά εργασίας: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΤαταράκη, Γεωργία
2022Αναγνωστική ικανότητα των ατόμων με μειωμένη όραση και η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας: βιβλιογραφική ανασκόπησηΚωνσταντινίδου, Αικατερίνη
2022Παράγοντες που επηρεάζουν την εύρεση και διατήρηση της απασχόλησης των ατόμων με οπτική αναπηρίαΚώρη, Μαγδαληνή
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 348

Recent Submissions

Παιδιά και νέοι με τυφλοκώφωση: η επίδραση των παρεχόμενων υπηρεσιών στην ποιότητα ζωής των ίδιων και των οικογενειών τους και η ανάπτυξη των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων

Η εκπαίδευση και η κοινωνική ένταξη των ατόμων με οπτική αναπηρία στην Ελλάδα

Χρήση δεικτών λόγου στην κατανόηση επιχειρηματολογικών κειμένων από μαθητές γυμνασίου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και η συσχέτισή της με την αυτοαξιολόγηση εφαρμογής στρατηγικών κατανόησης

Η επαγγελματική πραγματικότητα των ατόμων με νοητική αναπηρία: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση

Αξιοποίηση της μουσικής σε παρεμβατικά προγράμματα για την ενίσχυση/βελτίωση των αναγνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (στην ανάγνωση) και των μαθητών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) : μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση