Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-15 of 15 (Search time: 0.073 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Οι απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειδικής και γενικής αγωγής για την συμπερίληψη των μαθητών με πολλαπλές αναπηρίες στο γενικό σχολείοΠαπαστεργίου, Σωκράτης
2017Συμπερίληψη, αυτοαποτελεσματικότητα και εφαρμόσιμες προσαρμογές συμπερίληψης για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: πεποιθήσεις εκπαιδευτικών της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ελληνικό σχολείοΚατάκη, Χριστίνα
2017Στάσεις βλεπόντων μαθητών και εκπαιδευτικών απέναντι στην οπτική αναπηρία και παρεχόμενη κοινωνική στήριξηΜουρατίδου, Μαρία Μαρκέλλα
2019Απόψεις δασκάλων πρωτοβάθμιου σχολείου για εκπαιδευτικές πρακτικές που ευνοούν τη συμπερίληψη μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική τάξηΚανέλλη, Μαρία
2019Σύγκριση αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, ως προς τις διαδικασίες υποστήριξης της εκπαιδευτικής συμπερίληψης: Ελλάδα, Καναδάς, Νέα Ζηλανδία, Χόνγκ Κόνγκ.Μουστακίδου, Πηγή
2020Αξιοποίηση εμπλουτισμένης εκδοχής του προγράμματος «Making Friends» για την εφαρμογή διδακτικής παρέμβασης αλλαγής των στάσεων τυπικών μαθητών Δ’ Δημοτικού προς συμμαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΓαλάνη, Ελένη
2022Σύγκριση των απόψεων και των εμπειριών χορογράφων και χορευτών με και χωρίς αναπτυξιακές αναπηρίες: μια διερευνητική μελέτηΑσλανίδου, Μαρία
2022Απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο.Κοκκίνου, Σοφία
2022Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών των τμημάτων ένταξης και της παράλληλης στήριξης για την εκπαιδευτική συμπερίληψη μαθητών με νοητική αναπηρία στη γενική τάξη του δημοτικού σχολείου: μια διερευνητική μελέτηΤζαχής, Περικλής
2022Απόψεις γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στη συμπερίληψη παιδιών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού και νοητική αναπηρία στο γενικό σχολείοΤσομάκου, Ευαγγελία
2022Διερεύνηση των στάσεων και της αυτό-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής απέναντι στη συμπερίληψη των μαθητών τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείοΑργυρούδη, Γεωργία Βαλεντίνα
2022Ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης ενός μαθητή με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού στο γενικό σχολείο: μια μελέτη περίπτωσηςΠλαστήρα, Μαρία
2023Σύγκριση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών νηπιαγωγείου αγγλόφωνων χωρών ως προς τις προβλέψεις για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων και της εκπαιδευτικής συμπερίληψης μαθητών με στοιχεία ήπιων εκπαιδευτικών αναγκώνΙωαννίδου, Ελισσάβετ
2023Εφαρμογή προγράμματος εκπαιδευτικής συμπερίληψης για την ενίσχυση της αναγνωστικής ακρίβειας μαθήτριας Γ’δΔημοτικού με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας και συμμαθήτριας με σύνδρομο DownΣαρίμβεη, Άννα
2024Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Ετοιμότητα και στάσεις εκπαιδευτικώνΑθανασίου, Μαρία
Results 1-15 of 15 (Search time: 0.073 seconds).
  • previous
  • 1
  • next