Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.118 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Αξιολόγηση μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες διαμέσου του Number Knowledge Test και του Dyscalculia Screener και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στη διδακτική πράξηΓεωργούλα, Ουρανία
2017Ποιες διδακτικές επιλογές κάνουν οι εκπαιδευτικοί του γενικού σχολείου για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αποτυχαίνουν στην επίλυση αριθμητικών προβλημάτων;Τσιμπρή, Ελένη
2017Η στερεότυπη επανάληψη στη αριθμητική επεξεργασία δίγλωσσων και μη παιδιών σχολικής ηλικίας.Κυτίδου, Κυριακή
2017Διδασκαλία γνωστικού σχήματος προβλημάτων αφαίρεσης, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: η σημασία των πολλαπλών τροπών αναπαράστασης της γνώσης.Αγγελόπουλος, Στέργιος
2018Ακουστική διάκριση μαθηματικών εννοιών ατόμων με οπτική αναπηρίαΧατζοπούλου, Παναγιώτα
2018Διδασκαλία επίλυσης προβλημάτων σε μαθητές με ειδική μαθησιακή δυσκολία στα μαθηματικά : μια μελέτη περίπτωσης διδασκαλίας προβλημάτων διαφορικού λογισμούΛουκατάρη, Αλεξάνδρα
2019Κατάρτιση και εφαρμογή εξατομικευμένου προγράμματος διδασκαλίας για την ενίσχυση του γνωστικού σχήματος πρόσθεσης και αφαίρεσης σε μαθητή με έντονη διάσπαση προσοχής/υπερκινητικότητα και προβλήματα οπτικοκινητικού συντονισμούΝερουλίδου, Ελισάβετ
2020Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συμβολή της μουσικοκινητικής αγωγής. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.Βαϊοπούλου, Ερμιόνη Μαρία
2020Τρόποι αναπαράστασης και διδασκαλίας αφαίρεσης με δανεικό σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στα μαθηματικά με βάση τη Θεωρία πολλαπλών νοημοσυνώνΒασιλειάδου, Άννα