Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-28 of 28 (Search time: 0.391 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Μαθητές νηπιαγωγείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και οι δυσκολίες τους στην κατάκτηση της έννοιας του αριθμού: αξιολόγηση και παρέμβασηΑνδρεαδάκη, Γεωργία
2017Αξιολόγηση του γνωστικού σχήματος πράξης μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά στο πλαίσιο επίλυσης προβλημάτων πρόσθεσης και αφαίρεσηςΤσιαρσιώτη, Ελένη
2017Ποιοτική ανάλυση λαθών μαθητών δημοτικού με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τυπικών συνομηλίκων τους στην αναγνωστική κατανόηση επιχειρηματολογικών κειμένωνΓκλαβέρης, Σεραφείμ
2017Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην προσχολική εκπαίδευση η έρευνα στην ΕλλάδαΑλαμπουρνού, Ευθυμία
2018Έρευνα στην ορθογραφική δεξιότητα Ελλήνων μαθητών δημοτικού με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στην εκμάθηση της αγγλικής ως ξένης γλώσσαςΚαζούκα, Ειρήνη
2018Διδασκαλία επίλυσης προβλημάτων σε μαθητές με ειδική μαθησιακή δυσκολία στα μαθηματικά : μια μελέτη περίπτωσης διδασκαλίας προβλημάτων διαφορικού λογισμούΛουκατάρη, Αλεξάνδρα
2019Παρέμβαση για τη βελτίωση της ορθογραφικής ικανότητας σε δίγλωσσους μαθητές και μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας της Α' ΓυμνασίουΤσανανά, Μαρία
2019Η επίδραση της χρήσης διαφορετικών μέσων γραφής στην ορθογραφική επίδοση μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητών τυπικής ανάπτυξηςΤσάνη, Ειρήνη-Ελένη
2019Διερεύνηση των παραγόντων ’μαθηματικό άγχος, μαθηματική αυτό-αποτελεσματικότητα και στρατηγικές μάθησης σε μαθητές Ε’ και ΣΤ’ τάξης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΣουβερμεζλή, Στυλιανή
2019Απόψεις δασκάλων πρωτοβάθμιου σχολείου για εκπαιδευτικές πρακτικές που ευνοούν τη συμπερίληψη μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική τάξηΚανέλλη, Μαρία
2019Πραγματολογική γνώση και αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού σχολείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΚώστογλου, Ζωή
2020Πολλαπλοί τρόποι αναπαράστασης της γνώσης και αποτελεσματική διδασκαλία για την κατανόηση των εννοιών της περιμέτρου και του εμβαδού ορθογωνίου παραλληλογράμμου από μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες ή σύνδρομο ΔΕΠ-ΥΠαπαδάμ, Μαρία
2020Απόψεις, πεποιθήσεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιου σχολείου για τη διδασκαλία δίγλωσσων μαθητών με ή/και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο γλωσσικό μάθημαΠαπαοικονόμου, Δήμητρα
2020Πεποιθήσεις, αυτοαποτελεσματικότητα και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΕυαγγέλου, Βασιλική
2019Κατανόηση λεξιλογίου φυσικής από μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τυπικούς συμμαθητές τουςΓρηγοριάδης, Ιωάννης
2020Συσχέτιση πολλαπλών νοημοσυνών και μαθησιακού ύφους εκπαιδευτικών με τις διδακτικές επιλογές τους για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην αναγνωστική κατανόησηΚαμποσιώρα, Σπυριδούλα Εμμέλεια
2020Αυτοσχέδιες και προτεινόμενες πολλαπλές αναπαραστάσεις για την επίλυση μαθηματικού προβλήματος από μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΠαπαθανασίου, Σταυρούλα
2020Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συμβολή της μουσικοκινητικής αγωγής. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.Βαϊοπούλου, Ερμιόνη Μαρία
2020Στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και διδακτικές επιλογές φιλολόγων γενικής και ειδικής αγωγήςΛεωνίδου, Ευμορφία
2021Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην ανάγνωση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικού σχολείουΜούτλας, Αντώνιος
2022Διδασκαλία αριθμητικών συνδυασμών σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με τα σχολικά εγχειρίδια των μαθηματικών Β΄ και Γ΄ δημοτικού: εε ποιον βαθμό τα εγχειρίδια πληρούν διεθνή κριτήρια αξιολόγησης ποιότητας και τι πιστεύουν για αυτά οι εκπαιδευτικοί;Κοκκινίδου, Παρασκευή
2022Χρήση σχηματικών αναπαραστάσεων για τη διδασκαλία επίλυσης μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Μια συστηματική ανασκόπηση εφαρμογώνΧυτοπούλου, Ευαγγελία
2022Συγκριτική μελέτη διδασκαλίας για την ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση ψηφιακών μέσων και νέων τεχνολογιών ή με τη χρήση πολλαπλών τρόπων αναπαράστασης της γνώσηςΤάσιου, Δήμητρα
2022Eρευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΠαππά, ΄Ολγα
2023Ο έλεγχος της βραχύχρονης μνήμης στα άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση οπτικών, οπτικοακουστικών και πολυτροπικών μέσωνΜιχαηλίδου, Σοφία
2023Προγράμματα έγκαιρης παρέμβασης για την αντιμετώπιση δυσκολιών προφορικού λόγου που χρησιμοποιούνται στο νηπιαγωγείο ως προγνωστικοί δείκτες ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην ανάγνωση.Γκουντή, Μαρία
2024Διδακτικές εφαρμογές για τη βελτίωση δεξιοτήτων εκτέλεσης πολλαπλασιασμών από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μία συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπησηΠαπά, Μαγδαληνή
2024Χρήση δεικτών λόγου στην κατανόηση επιχειρηματολογικών κειμένων από μαθητές γυμνασίου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και η συσχέτισή της με την αυτοαξιολόγηση εφαρμογής στρατηγικών κατανόησηςΚατσώχη, Δήμητρα- Ανέμη
Results 1-28 of 28 (Search time: 0.391 seconds).
  • previous
  • 1
  • next