Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.095 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Χρήση και σημασία εναλλακτικών μεθόδων επικοινωνίας και υποστηρικτικής τεχνολογίας στην ειδική αγωγή: μια διερευνητική μελέτη των ειδικοτήτων και των εκπαιδευτικώνΤσουμήτα, Στέλλα
2017Αξιολόγηση των απόψεων και των στρατηγικών εφαρμογής της Διαφοροποιημένης διδασκαλίας των Ελλήνων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΒασιλειάδου, Χριστίνα
2018Γνώσεις, απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών για την διδασκαλία της ορθογραφίας.Σταυρίδου, Βαΐα
2018Απόψεις εκπαιδευτικών για την καταλληλότητα του «Γράφω σωστά» των σχολικών εγχειριδίων της Α’, Β’ και Γ’ Δημοτικού ως μέσου διδασκαλίας μαθητών με δυσκολίες στην ορθογραφίαΣιδηροπούλου, Ηλιάνα Δάφνη
2019Τι πιστεύουν οι εκπαιδευτικοί του πρωτοβάθμιου σχολείου για τις αιτίες των ορθογραφικών λαθών μαθητών τυπικής ανάπτυξης και μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και πώς τους στηρίζουν διδακτικά;Γλαβίνα, Σουζάνα
2021Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην ανάγνωση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικού σχολείουΜούτλας, Αντώνιος
2019Καταλληλότητα των σχολικών εγχειριδίων Αγγλικής γλώσσας E΄ Δημοτικού για τη διδασκαλία μαθητών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Μικάλεφ, Μαρία