Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-14 of 14 (Search time: 0.234 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για την ψυχική ανθεκτικότητα μαθητών τυπικής ανάπτυξης και μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΚεραμάρη, Ευλαμπία
2017Αξιολόγηση μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες διαμέσου του Number Knowledge Test και του Dyscalculia Screener και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στη διδακτική πράξηΓεωργούλα, Ουρανία
2017Οι κοινωνικές δεξιότητες μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες ως τμήμα αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών γενικής και ειδικής αγωγής της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: μια συγκριτική μελέτηΣαρρής, Ευστράτιος
2018Αξιολόγηση των σχολικών εγχειριδίων της Νεοελληνικής Γλώσσας της Α΄ και Β΄ Γυμνασίου ως προς τη λειτουργικότητά τους για τη διδασκαλία μαθητών / -τριών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΔραγκιώτη, Φλωρεντία
2018Διερεύνηση των λαθών μαθητών Α΄ – Β΄ γυμνασίου με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στην επίλυση αριθμητικών παραστάσεωνΣαλμανίδου, Μακρίνα
2019Τι πιστεύουν οι εκπαιδευτικοί του πρωτοβάθμιου σχολείου για τις αιτίες των ορθογραφικών λαθών μαθητών τυπικής ανάπτυξης και μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και πώς τους στηρίζουν διδακτικά;Γλαβίνα, Σουζάνα
2020Κοινωνικό γόητρο μαθητών νηπιαγωγείου με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και η συμμετοχή τους σε δραστηριότητες κοινωνικού παιχνιδιούΓώγου, Δήμητρα
2020Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συμβολή της μουσικοκινητικής αγωγής. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.Βαϊοπούλου, Ερμιόνη Μαρία
2020Τρόποι αναπαράστασης και διδασκαλίας αφαίρεσης με δανεικό σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στα μαθηματικά με βάση τη Θεωρία πολλαπλών νοημοσυνώνΒασιλειάδου, Άννα
2020Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΣίσκου, Πολυξένη
2022Συναισθηματικά χαρακτηριστικά μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας κι η σημασία τους για τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική συμπερίληψηΠαπανικολάου, Ελισσάβετ
2022Γνώσεις και προτιμήσεις εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθηματικά, για τη διδασκαλία των κλασμάτων σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΚαρύδα, Αθανασία
2023Σύγκριση αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών νηπιαγωγείου αγγλόφωνων χωρών ως προς τις προβλέψεις για την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων και της εκπαιδευτικής συμπερίληψης μαθητών με στοιχεία ήπιων εκπαιδευτικών αναγκώνΙωαννίδου, Ελισσάβετ
2023Γνώσεις και στάσεις μαθητών γυμνασίου χωρίς ή με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες ως προς το μάθημα της ιστορίας: τι είδους δυσκολίες δηλώνουν ότι αντιμετωπίζουν και τι είδους βοήθεια πιστεύουν ότι χρειάζονται;Δάφκος, Αθανάσιος
Results 1-14 of 14 (Search time: 0.234 seconds).
  • previous
  • 1
  • next