ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 412
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2024Η χρήση της υποστηρικτικής τεχνολογίας σε παιδιά και εφήβους με βαριές και πολλαπλές αναπηρίες: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με μεικτές μεθόδους ανάλυσης δεδομένωνΚαρανικόλα, Αθανασία-Βασιλική
2025Λάθη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σε έννοιες και πράξεις κλασμάτων και διδακτικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση τουςΦιλίππου, Χαρίκλεια
2025Η σημασία της εργασίας στα άτομα με οπτική αναπηρίαΔημητριάδου, Κωνσταντίνα
2025Διαμόρφωση της συμπεριφοράς των μαθητών/τριών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) μέσω της δραματοθεραπείαςΦαλούτσου, Άννα
2024Στρατηγικές επίλυσης διαπροσωπικών συγκρούσεων τυπικών μαθητών και μαθητών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΝότα, Λιζέτα
2024Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος για τη διδασκαλία μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στον αλγόριθμο της διαίρεσης: μία διδακτική παρέμβαση στηριγμένη στη στοχευμένη διδασκαλία για ενσυνείδητη μάθησηΤσιβίκη, Αθηνά
2025Μετάβαση των ατόμων με σοβαρές ή/ και πολλαπλές αναπηρίες από το οικογενειακό περιβάλλον σε στέγες υποστηριζόμενης διαβίωσης: μια διερευνητική μελέτη των απόψεών τουςΝικολάου, Ευστράτιος
2025Η εργασιακή ένταξη και αποκατάσταση των ατόμων με αναπηρία στο πλαίσιο λειτουργίας των ΚοινΣΕπ Ένταξης: μια διερευνητική μελέτηΜπιζάνη, Αθηνά
2024Η αυτοτραυματική συμπεριφορά ατόμων με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ή / και νοητική αναπηρία: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση των παραγόντων κινδύνου και των συμπεριφοριστικών παρεμβάσεωνΓκαβουνάτσιου, Άννα
2025Διερεύνηση των αναγκαίων επαγγελματικών δεξιοτήτων για την εργασιακή ένταξη των ΑμεΑ από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών και των εργοδοτώνΓκίνου, Φωτεινή
2025Η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και στη συμπερίληψη των μαθητών με οπτική αναπηρίαΘεοδωράκου, Μαρία
2025Πεποιθήσεις και αυτοπεποίθηση νηπιαγωγών για την διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ισχυρές ενδείξεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιώνΚωστάκη, Χριστίνα
2025Διερεύνηση σύγχρονων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων στην διδασκαλία των μαθηματικών για μαθητές με οπτική αναπηρία: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση.Παπαδοπούλου, Δέσποινα
2024Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της υποστηρικτικής τεχνολογίας για τα άτομα με οπτική αναπηρία σε προγράμματα παρέμβασης που αφορούν στην εκπαίδευση και την εργασιακή απασχόληση: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΠαπακώστα, Φωτεινή
2024Σχολικός εκφοβισμός για άτομα με αναπηρία - τρόποι διαχείρισης από τους εκπαιδευτικούςΤσινίδου, Μαρία
2024Στάσεις εργοδοτών και εργαζομένων ως προς το ενδεχόμενο πρόσληψης και συνεργασίας με άτομα με διαταραχές αυτιστικού φάσματοςΜπούρδου, Αφροδίτη
2024Ποιότητα ζωής και επαγγελματική εξουθένωση φροντιστών και εκπαιδευτών ατόμων με αναπηρία σε δομές ανεξάρτητης διαβίωσης: μια διερευνητική μελέτηΠελτέκη, Μαρία
2024Ανάπτυξη τεχνολογιών για τη βελτίωση της πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία σε πληροφορίες και υπηρεσίες: μια βιβλιογραφική ανασκόπησηΡάπτη, Αικατερίνη
2024Ο ρόλος της κονωνικής στήριξης στη ζωή των ατόμων με οπτική αναπηρίαΣειρά, Ευγενία
2024Διδασκαλία κανόνων σχολικής συμπεριφοράς σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια συστηματική βιβλιογραφική έρευναΑνδρέου, Στεφανία
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 412

Πρόσφατες Υποβολές

Η χρήση της υποστηρικτικής τεχνολογίας σε παιδιά και εφήβους με βαριές και πολλαπλές αναπηρίες: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με μεικτές μεθόδους ανάλυσης δεδομένων

Λάθη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σε έννοιες και πράξεις κλασμάτων και διδακτικές στρατηγικές για την αντιμετώπιση τους

Η σημασία της εργασίας στα άτομα με οπτική αναπηρία

Διαμόρφωση της συμπεριφοράς των μαθητών/τριών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) μέσω της δραματοθεραπείας

Στρατηγικές επίλυσης διαπροσωπικών συγκρούσεων τυπικών μαθητών και μαθητών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση