ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 370
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2024Οι παραστατικές τέχνες: μια συστηματική ανασκόπιση των εφαρμογών τους στα άτομα με αναπηρία στο σχολικό περιβάλλονΧρηστίδου, Αγγελική
2024H μουσικοθεραπεία στην πρώιμη παρέμβαση: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της εμπλοκής των γονέων και της ενίσχυσης της αλληλεπίδρασης γονέα-παιδιού.Μιχοπούλου, Στυλιανή
2024Απόψεις φιλολόγων για τη διαφοροποιημένη διδασκαλία της περίληψης σε γενικές τάξεις γυμνασίου που περιλαμβάνουν μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΣαρηγιαννίδου, Άννα-Δήμητρα
2024Αξιολόγηση προσβασιμότητας ατόμων με οπτική αναπηρία στα καταστήματα εστίασης της ΘεσσαλονίκηςΠομπιέρη, Αγγελική
2024Απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με τις στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων των μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΝούλη, Χρυσάνθη Δέσποινα
2024Σύγκριση διδακτικών παρεμβάσεων και στρατηγικών για την ενίσχυση της παραγωγής γραπτού λόγου μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΒλαμπεζάκη, Φωτεινή
2024Εργασία και άτομα με οπτική αναπηρίαΜανάργια, Ευθυμία
2024Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ατόμων με οπτική αναπηρία: Η χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας και η ετοιμότητα των εκπαιδευτικώνΜακρή, Μαργαρίτα
2024Στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ήπια νοητική αναπηρία ή με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητα : μια βιβλιογραφική έρευναΝικολαΐδου, Λευκοθέα
2024Κοινωνική στήριξη ατόμου με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στο σχολικό πλαίσιο: απόψεις και στάσεις τυπικών μαθητών.Ζωγράφου, Μαρία
2024Οι απόψεις των γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης ως προς τη συμπερίληψη μαθητών με διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού και μαθητών με νοητική αναπηρία: μια συγκριτική μελέτηΛιόλιου, Αγγελική
2024Εκτίμηση της συζυγικής σχέσης των γονέων με παιδιά με και χωρίς αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: μια διερευνητική μελέτη των απόψεων των πατέρωνΔαμιανάκη, Ελισάβετ
2024H συμμετοχή των ΑΜΕΑ στα lifestyle αθλήματα και η επίδραση στην ψυχική κατάστασηΑποστολίδου, Ανδρονίκη Γεωργία
2024Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος για την αναγνώριση, διάκριση και κατανόηση των συναισθημάτων: μια μελέτη περίπτωσης μαθήτριας με βαριά και πολλαπλή αναπηρίαΚρουστάλλη, Ανδρονίκη
2024Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών σε μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Ετοιμότητα και στάσεις εκπαιδευτικώνΑθανασίου, Μαρία
2024Διακρίσεις και εμπόδια κατά την ένταξη των ατόμων με αναπηρία στην αγορά εργασίαςΧριστοφή, Παρασκευή
2024Διερεύνηση των διδακτικών στρατηγικών που εφαρμόζονται από εκπαιδευτικούς τμημάτων ένταξης για την ανάπτυξη της αναγνωστικής ευχέρειας μαθητών δημοτικού με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότηταςΜπουναρτζής, Αναστάσιος
2024Διγλωσσία και διαταραχές αυτιστικού φάσματος: μια βιβλιογραφική συστηματική ανασκόπησηΜπατσίλα, Ειρήνη
2023Σύγχρονη υποστηρικτική τεχνολογία για διευκόλυνση της κινητικότητας των ατόμων με οπτική αναπηρίαΛιμναίου, Μαρία
2024Ενίσχυση της αναγνωστικής ευχέρειας μαθητών ΣΤ’ τάξης με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της εφαρμογής προγράμματος εκπαιδευτικής συμπερίληψηςΑναστασιάδης, Ανανίας
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 370

Πρόσφατες Υποβολές

Οι παραστατικές τέχνες: μια συστηματική ανασκόπιση των εφαρμογών τους στα άτομα με αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον

H μουσικοθεραπεία στην πρώιμη παρέμβαση: μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της εμπλοκής των γονέων και της ενίσχυσης της αλληλεπίδρασης γονέα-παιδιού.

Απόψεις φιλολόγων για τη διαφοροποιημένη διδασκαλία της περίληψης σε γενικές τάξεις γυμνασίου που περιλαμβάνουν μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Αξιολόγηση προσβασιμότητας ατόμων με οπτική αναπηρία στα καταστήματα εστίασης της Θεσσαλονίκης

Απόψεις εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σχετικά με τις στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων των μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση