ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) Αρχική σελίδα Συλλογής

Πλοήγηση
Εγγραφείτε σε αυτή τη συλλογή για να λαμβάνετε ημερήσια ενημέρωση νέων υποβολών με e-mail RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 222
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2019Καταλληλότητα των σχολικών εγχειριδίων Αγγλικής γλώσσας E΄ Δημοτικού για τη διδασκαλία μαθητών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.Μικάλεφ, Μαρία
2021Διερεύνηση γνωστικού σχήματος διαίρεσης σε μαθητές Δ΄ και Ε΄ δημοτικού με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΓεωργιάδου, Στεργιανή
2021Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην ανάγνωση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικού σχολείουΜούτλας, Αντώνιος
2020Το ψηφιακό χάσμα και τα άτομα με οπτική αναπηρία. Η σχέση των ατόμων με αναπηρία με τις ΤΠΕ.Παναγιωτίδου, Κλεάνθη
2020Στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και διδακτικές επιλογές φιλολόγων γενικής και ειδικής αγωγήςΛεωνίδου, Ευμορφία
2020Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής για τη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΣίσκου, Πολυξένη
2020Τρόποι αναπαράστασης και διδασκαλίας αφαίρεσης με δανεικό σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες στα μαθηματικά με βάση τη Θεωρία πολλαπλών νοημοσυνώνΒασιλειάδου, Άννα
2020Αξιολόγηση εννοιολογικής και διαδικαστικής γνώσης εκτέλεσης πράξεων με κλάσματα, σε μαθητές χωρίς ειδικές ανάγκες και μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.Ρούζιου, Ευγενία
2020Απόψεις γονέων μαθητών τυπικής ανάπτυξης, για την εκπαιδευτική συμπερίληψη και παράλληλη στήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςΤερζή, Ιωάννα
2020Διδασκαλία αναγνωστικής αποκωδικοποίησης με τη χρήση ορθογραφικών μονάδωνΝταβαρούκα, Γεωργία
2020Διερεύνηση της αυτοεκτίμησης και του σημείου ελέγχου μεταξύ ενηλίκων με γονείς με οπτική αναπηρία και ενηλίκων με γονείς χωρίς οπτική αναπηρίαΜανασίδου, Βασιλική
2020Σχέση ανάμεσα στην οπτική αναπηρία παιδιών και εφήβων και στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων. Παρεμβατικά προγράμματα άσκησης για τυφλά παιδιά. Βιβλιογραφική ανασκόπησηΠαπαδάκη, Νικόλ - Μαρία
2020Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συμβολή της μουσικοκινητικής αγωγής. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.Βαϊοπούλου, Ερμιόνη Μαρία
2020Χρήση του Facebook και ποιότητα ζωής των ατόμων με οπτική αναπηρίαΓκατζόλα, Αικατερίνη
2020Πρακτικές των εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης και προτιμήσεις μαθητών με ΗΕΑ, ως προς την ανατροφοδότηση για θέματα σχολικής επίδοσηςΚυδώνη, Σοφία
2020Η συμβολή διαφόρων υποστηρικτικών τεχνολογιών στην εκπαίδευση και στην καθημερινή διαβίωση των ατόμων με οπτική αναπηρίαΣπυρούδη, Αργυρή
2020Η επίδραση της αυτόνομης κίνησης στα ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά των ατόμων με οπτική αναπηρίαΣταφυλίδης, Ανδρέας
2020Συσχέτιση πολλαπλών νοημοσυνών και μαθησιακού ύφους εκπαιδευτικών με τις διδακτικές επιλογές τους για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην αναγνωστική κατανόησηΚαμποσιώρα, Σπυριδούλα Εμμέλεια
2020Αυτοσχέδιες και προτεινόμενες πολλαπλές αναπαραστάσεις για την επίλυση μαθηματικού προβλήματος από μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΠαπαθανασίου, Σταυρούλα
2020Στάσεις εφήβων τυπικής ανάπτυξης απέναντι στα άτομα με τύφλωσηΣεραφειμίδου, Αναστασία
Τεκμήρια Συλλογής (Ταξινομημένα κατά Ημ/νια Μεταφόρτωσης σε Φθίνουσα σειρά): 1 έως 20 από 222

Πρόσφατες Υποβολές

Καταλληλότητα των σχολικών εγχειριδίων Αγγλικής γλώσσας E΄ Δημοτικού για τη διδασκαλία μαθητών με και χωρίς ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Διερεύνηση γνωστικού σχήματος διαίρεσης σε μαθητές Δ΄ και Ε΄ δημοτικού με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες

Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην ανάγνωση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικού σχολείου

Το ψηφιακό χάσμα και τα άτομα με οπτική αναπηρία. Η σχέση των ατόμων με αναπηρία με τις ΤΠΕ.

Στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και διδακτικές επιλογές φιλολόγων γενικής και ειδικής αγωγής