Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-15 of 15 (Search time: 0.213 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Εξυπηρέτηση του πολίτη: υπηρεσίες μιας στάσης: ο ρόλος των ΚΕΠΚαραθανάση, Αικατερίνη
2017Ποιότητα παρεχόμενης υπηρεσίας και ικανοποίηση εσωτερικού πελάτη ; η περίπτωση της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.Δεδούση, Χρυσούλα
2018Διασφάλιση ποιότητας στα δημόσια έργαΣταματιάδης, Χαράλαμπος
2018Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των συστημάτων διαχειριστικής επάρκειας των δικαιούχων στον ελληνικό δημόσιο τομέαΤσιλέμου, Κωνσταντινιά
2018Η ευρωπαίκή ατζέντα για τη δικαιοσύνη της Ευρώπης & η βελτίωση της ποιότητας & της αποτελεσματικότητας στο χώρο της δικαιοσύνης : μελετώμενα κράτη Ελλάδα - ΡουμανίαΜπαζούκη, Αλεξάνδρα
2019Συστήματα διαχείρισης ποιότητας του σχολείου νέας ελληνικής γλώσσας γλώσσας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ΘεσσαλονίκηςΚωνσταντίνου, Γεωργία
2019Διερεύνηση της εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο δημόσιο τομέα: η περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)Κουρτίδου, Κωνσταντία
2019Διοίκηση ολικής ποιότητας στην υγεία: αποτελέσματα εστιασμένα προς τον πολίτη και το ανθρώπινο δυναμικόΑγγελή, Εμμανουέλα
2019Διερεύνηση της ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του δήμου ΘέρμηςΒασιλειάδου, Σοφία
2019Ο εσωτερικός έλεγχος ως εργαλείο εφαρμογής του επιχειρησιακού μάνατζμεντ στους εκπαιδευτικούς οργανισμούςΧατζάκης, Νικόλαος
2018Ο ρόλος και η συνεισφορά των πληροφοριακών συστημάτων στη διοίκηση ολικής ποιότητας : η περίπτωση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.Μαραυγάκη, Στέλλα
2022Εφαρμογή πρακτικών ποιότητας στο Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας ΛήμνουΜαυρολαμπάδου, Στέλλα
2020Η ποιότητα των υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα και η δια στόματος επικοινωνία. Μελέτη περίπτωσης: ΚΕΠ ΑλεξάνδρειαςΒλαχάκου, Αθηνά
2023Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στη διοικητική λειτουργία της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και ΘράκηςΚράσιου, Ελένη
2023H διερεύνηση της εφαρμογής των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας στο δημόσιο τομέα: η περίπτωση των δασικών υπηρεσιών του Ν. Λάρισας.Καραγκούνης, Γεώργιος
Results 1-15 of 15 (Search time: 0.213 seconds).
  • previous
  • 1
  • next