Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18622
Συγγραφέας: Κόκκοβα, Ελένη
Τίτλος: Το προφίλ των εκπαιδευτικών των σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Νομού Θεσσαλονίκης και η σύνδεσή του με τις θεωρίες εκπαίδευσης ενηλίκων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Σιπητάνου, Αθηνά
Περίληψη: Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αποτυπώσει το προφίλ των εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Στόχος της εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε αυτά είναι θεωρητικά καταρτισμένοι πάνω στις Θεωρίες Εκπαίδευσης Ενηλίκων και σε τι ποσοστό εφαρμόζουν τις γνώσεις που έχουν. Για να είναι δυνατή η διεξαγωγή συμπερασμάτων μοιράστηκαν αυτοσχέδια ερωτηματολόγια στους εκπαιδευτικούς των ΣΔΕ του Νομού Θεσσαλονίκης και απαντήθηκαν επί τόπου, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη αξιοπιστία των απαντήσεων, άρα και των τελικών συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν δείχνουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ είναι θεωρητικά καταρτισμένο παρόλο που μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτών έχουν την πιστοποίηση διδασκαλίας σε ενήλικες (ΦΕΚ 2844/23 Οκτωβρίου2012, Β’ τεύχος) κάτι που δεν ήταν αναμενόμενο πριν από την έρευνα. Ένα ακόμα συμπέρασμα που προέκυψε είναι πως οι περισσότεροι εκπαιδευτές θεωρούν ακατάλληλα τα προγράμματα σπουδών και γι’ αυτό το λόγο δεν τα ακολουθούν. Έτσι, προτιμούν να ακολουθούν ένα πρόγραμμα διδασκαλίας σύμφωνα με τις ανάγκες των εκπαιδευομένων και όχι σύμφωνα με ακατάλληλα συγγράμματα.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαίδευση ενηλίκων
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Προφίλ εκπαιδευτικών
Θεωρίες εκπαίδευσης ενηλίκων
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KokkovaEleniMsc2015.pdf1.31 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons