Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18622
Author: Κόκκοβα, Ελένη
Title: Το προφίλ των εκπαιδευτικών των σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Νομού Θεσσαλονίκης και η σύνδεσή του με τις θεωρίες εκπαίδευσης ενηλίκων.
Date Issued: 2015
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Supervisor: Σιπητάνου, Αθηνά
Abstract: Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αποτυπώσει το προφίλ των εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Στόχος της εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε αυτά είναι θεωρητικά καταρτισμένοι πάνω στις Θεωρίες Εκπαίδευσης Ενηλίκων και σε τι ποσοστό εφαρμόζουν τις γνώσεις που έχουν. Για να είναι δυνατή η διεξαγωγή συμπερασμάτων μοιράστηκαν αυτοσχέδια ερωτηματολόγια στους εκπαιδευτικούς των ΣΔΕ του Νομού Θεσσαλονίκης και απαντήθηκαν επί τόπου, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη αξιοπιστία των απαντήσεων, άρα και των τελικών συμπερασμάτων. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν δείχνουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ είναι θεωρητικά καταρτισμένο παρόλο που μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτών έχουν την πιστοποίηση διδασκαλίας σε ενήλικες (ΦΕΚ 2844/23 Οκτωβρίου2012, Β’ τεύχος) κάτι που δεν ήταν αναμενόμενο πριν από την έρευνα. Ένα ακόμα συμπέρασμα που προέκυψε είναι πως οι περισσότεροι εκπαιδευτές θεωρούν ακατάλληλα τα προγράμματα σπουδών και γι’ αυτό το λόγο δεν τα ακολουθούν. Έτσι, προτιμούν να ακολουθούν ένα πρόγραμμα διδασκαλίας σύμφωνα με τις ανάγκες των εκπαιδευομένων και όχι σύμφωνα με ακατάλληλα συγγράμματα.
Keywords: Εκπαίδευση ενηλίκων
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Προφίλ εκπαιδευτικών
Θεωρίες εκπαίδευσης ενηλίκων
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KokkovaEleniMsc2015.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons