Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18614
Συγγραφέας: Τρανός, Στέφανος
Τίτλος: Χρηματοδότηση από το πλήθος (crowdfunding): μια νέα μορφή χρηματοδότησης νέων ιδεών και επιχειρήσεων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Λιβάνης, Ευστράτιος
Περίληψη: Χρηματοδότηση από το πλήθος (crowdfunding), είναι η διαδικασία συλλογής κεφαλαίων από το πλήθος, μέσω ανοιχτής διαδικτυακής πρόσκλησης, για την υλοποίηση ιδεών και επιχειρηματικών εγχειρημάτων. Δημιουργοί ή επιχειρηματίες παρουσιάζουν τις ιδέες τους, στις ειδικά διαμορφωμένες ηλεκτρονικές ιστοσελίδες προσδοκώντας την συνεισφορά των υποστηρικτών. Οι υποστηρικτές από την πλευρά τους συνεισφέρουν, είτε αναμένοντας κάποιο αντάλλαγμα, είτε ως μορφή δωρεάς. Το crowdfunding πλέον έχει καθιερωθεί ως μια εναλλακτική μορφή χρηματοδότησης έναντι των παραδοσιακών πηγών. Σε αυτό έχουν συμβάλει, η οικονομική κρίση, η δυσκολία πρόσβασης στις παραδοσιακές πηγές και η διάδοση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αποτελεί σταδιακά ένα εργαλείο χρηματοδότησης επιχειρηματικών εγχειρημάτων και startups επιχειρήσεων. Στόχος της παρούσας έρευνας, είναι να παρουσιάσει όλες τις πτυχές αυτού του φαινομένου. Θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τον τρόπο λειτουργίας του crowdfunding, ώστε να γίνει κατανοητό τόσο για αυτούς που θέλουν να αναζητήσουν χρηματοδότηση, όσο και για τους πιθανούς υποστηρικτές. Θα επικεντρωθούμε στη ανάλυση των διαφορετικών μορφών crowdfunding και εκείνων των χαρακτηριστικών που το κάνει να διαφέρει από τις άλλες πηγές χρηματοδότησης. Στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε τις σημαντικότερες ελληνικές πλατφόρμες crowdfunding με τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Επίσης, θα επικεντρωθούμε στις ευκαιρίες αλλά και στις απειλές που δημιουργεί το crowdfunding και πως αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις ελληνικές επιχειρήσεις ως ένα εργαλείο ανασύστασης της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Τέλος, θα εξετάσουμε την επίδραση που έχει η ασυμμετρία των επιπέδων ανταμοιβής και ο αριθμός των επιπέδων αυτών στο ποσοστό χρηματοδότησης που επιτυγχάνει να συλλέξει μια καμπάνια σε σχέση με τον αρχικό στόχο που έχει θέσει.
Λέξεις Κλειδιά: Crowdfunding
Εργαλεία χρηματοδότησης
Χρηματοδότηση από το πλήθος
Starups επιχειρήσεις
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TranosStephanosMsc2015.pdf632.45 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.