Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιπητάνου, Αθηνάel
dc.contributor.authorΤσολακίδου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2015-12-07T16:32:37Z-
dc.date.available2015-12-07T16:32:37Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18560-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΗ ανάγκη να δημιουργηθεί το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων προέκυψε από την απαίτηση για ένα κοινό πλαίσιο αναφοράς των επαγγελματικών προσόντων στις χώρες της Ευρώπης. Κοινή σκέψη ήταν να δημιουργηθεί ένας μηχανισμός «μετάφρασης», που θα δίνει τη δυνατότητα στο να γίνουν τα προσόντα του Ευρωπαίου πολίτη κατανοητά και άμεσα αναγνωρίσιμα τόσο μέσα στη χώρα του, όσο και στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο κλάδος των εκπαιδευτικών, ο οποίος είναι από τους μεγαλύτερους σε αριθμό εργαζομένων και με σημαντική επίδραση στην ελληνική κοινωνία, μπορεί να επωφεληθεί από το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων. Χρησιμοποιώντας το ως πεδίο αναφοράς, μπορεί να βελτιώσει και να ενισχύσει την επαγγελματική του ταυτότητα και να θέσει μελλοντικές προτεραιότητες για τις νέες προκλήσεις που προβάλλουν στον ευρωπαϊκό χώρο εργασίας. Δεξιότητες και γνώσεις που έχουν αποκτηθεί από τη μη τυπική και την άτυπη μάθηση, μπορούν να επικυρωθούν, αφού προηγουμένως προσδιορισθούν, καταγραφούν, αξιολογηθούν και πιστοποιηθούν. Η έρευνα εξετάζει το πλαίσιο στο οποίο θα μπορούσε να λειτουργήσει η επικύρωση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, τις πιθανές δυσκολίες και τα εμπόδια. Τέτοια μπορεί να είναι το χαμηλό επίπεδο πληροφόρησης και ευαισθητοποίησης στο εν λόγω θέμα, η σύνδεση των προς επικύρωση δεξιοτήτων και γνώσεων με το επαγγελματικό προφίλ του εκπαιδευτικού, ο συντονισμός των αρμόδιων για τη συνολική διαδικασία φορέων κ.ά.el
dc.format.extent171el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕυρωπαϊκό πλαίσιο προσόντωνel
dc.subjectΕλληνικό πλαίσιο προσόντωνel
dc.subjectΕυρωπαϊκός χώρος εργασίαςel
dc.subjectΓνώσειςel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.subjectΙκανότητεςel
dc.subjectΑναγνώρισηel
dc.subjectΜη τυπική μάθησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικoί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.subjectΕπαγγελματικό προφίλel
dc.titleΗ εφαρμογή του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η αναγνώριση της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης στους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsolakidouParaskeuiMsc2015.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons