Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17913
Συγγραφέας: Γεωργιάδης, Μάριος Ε.
Τίτλος: Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς: marketing.
Ημερομηνία έκδοσης: 1965
Εκδότης: Παπαζήση
Λέξεις Κλειδιά: Marketing
Μάρκετινγκ
Δικαιώματα: Το τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Βιβλία / Books

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GeorgiadisMariosE1965.pdf10.91 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons