Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17905
Συγγραφέας: Ζευγαρίδης, Σπύρος
Τίτλος: Το μάρκετινγκ στην ελληνική πραγματικότητα.
Ημερομηνία έκδοσης: 1970
Εκδότης: Επικοινωνία
Λέξεις Κλειδιά: Marketing
Consumer behaviour
Μάρκετινγκ
Καταναλωτή συμπεριφορά
Greece
Ελλάδα
Αρ. Σειράς/Αναφοράς: Οικονομική-επιχειρηματική βιλιοθήκη ; 3
Δικαιώματα: Το τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Βιβλία / Books

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ZeygaridisSpK1970.pdf7.73 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons