Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαρσέντης, Βασίλειος Ν.el
dc.date.accessioned2015-10-30T11:56:58Z-
dc.date.available2015-10-30T11:56:58Z-
dc.date.issued1961-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17733-
dc.language.isoel_GRen_US
dc.publisher[χ.ό.]el
dc.rightsΤο τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectBusinessen_US
dc.subjectΕπιχειρηματική δραστηριότηταel
dc.subjectConsumersen_US
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.titleΟ καταναλωτής ως βάσις της επιχειρηματικής δραστηριότητος εντός της αγοράςel
dc.typeTexten_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SarsedisVasileios1961.pdf651.1 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons