Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖευγαρίδης, Σπύροςel
dc.date.accessioned2015-10-30T11:56:54Z-
dc.date.available2015-10-30T11:56:54Z-
dc.date.issued1961-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17701-
dc.language.isoel_GRen_US
dc.publisher[χ.ό.]el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rightsΤο τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993el
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectEnglish languageen_US
dc.subjectΑγγλική γλώσσαel
dc.subjectDictionariesen_US
dc.subjectΛεξικάel
dc.subjectModern Greeken_US
dc.subjectΝέα Ελληνικάel
dc.titleΠροτάσεις δια την απόδοσιν εις την ελληνικήν της ορολογίας του marketing.el
dc.typeTexten_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZeygaridisSpyrosK1961.pdf907.11 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons