Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖέρβας, Ιωάννης Θ.el
dc.date.accessioned2015-10-30T11:56:50Z-
dc.date.available2015-10-30T11:56:50Z-
dc.date.issued1963-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17646-
dc.descriptionΒιβλιογραφία: σ. 43.el
dc.language.isoel_GRen_US
dc.publisherΕμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριοel
dc.relation.ispartofseriesΟικονομική βιβλιοθήκη Μηνιαίου Δελτίου Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης ; 4el
dc.rightsΤο τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectMarket surveysen_US
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectMarketing researchen_US
dc.subjectΈρευνα αγοράςel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΈρευνα μάρκετινγκel
dc.titleΠροβλήματα ερεύνης αγοράς και διαφημίσεως.el
dc.typeTexten_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZervasIoannisTh1963.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons