Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17646
Author: Ζέρβας, Ιωάννης Θ.
Title: Προβλήματα ερεύνης αγοράς και διαφημίσεως.
Date Issued: 1963
Publisher: Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Keywords: Market surveys
Advertising
Marketing research
Έρευνα αγοράς
Διαφήμιση
Έρευνα μάρκετινγκ
Series/Reference #: Οικονομική βιβλιοθήκη Μηνιαίου Δελτίου Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης ; 4
Rights: Το τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZervasIoannisTh1963.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons