Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17646
Συγγραφέας: Ζέρβας, Ιωάννης Θ.
Τίτλος: Προβλήματα ερεύνης αγοράς και διαφημίσεως.
Ημερομηνία έκδοσης: 1963
Εκδότης: Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Λέξεις Κλειδιά: Market surveys
Advertising
Marketing research
Έρευνα αγοράς
Διαφήμιση
Έρευνα μάρκετινγκ
Αρ. Σειράς/Αναφοράς: Οικονομική βιβλιοθήκη Μηνιαίου Δελτίου Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης ; 4
Δικαιώματα: Το τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Βιβλία / Books

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ZervasIoannisTh1963.pdf1.59 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons