Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17602
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖευγαρίδης, Σπύροςel
dc.contributor.otherΕλληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκel
dc.date.accessioned2015-10-30T11:56:47Z-
dc.date.available2015-10-30T11:56:47Z-
dc.date.issued1972-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17602-
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.el
dc.language.isoel_GRen_US
dc.publisherΕλληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκel
dc.relation.ispartofseriesΒιβλιοθήκη μάρκετινγκ. Σειρά Α / Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκel
dc.rightsΤο τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectAdvertising media planningen_US
dc.subjectΔιαφημιστικών μέσων σχεδιασμόςel
dc.titleΤα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος.el
dc.typeTexten_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZeygaridisSpK1972b.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons