Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17602
Author: Ζευγαρίδης, Σπύρος
Title: Τα διαφημιστικά μέσα: κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος.
Date Issued: 1972
Publisher: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ
Keywords: Advertising media planning
Διαφημιστικών μέσων σχεδιασμός
Series/Reference #: Βιβλιοθήκη μάρκετινγκ. Σειρά Α / Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ
Rights: Το τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZeygaridisSpK1972b.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons