Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17576
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ταραμπάνης, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.advisor | Ταμπούρης, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Σιμέλλη, Ιωάννα | el |
dc.date.accessioned | 2015-10-27T15:33:39Z | - |
dc.date.available | 2015-10-27T15:33:39Z | - |
dc.date.issued | 2015 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17576 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015. | el |
dc.description.abstract | Η διαχείριση έργων αποτελεί ένα αντικείμενο ευρέως διαδεδομένο στη βιομηχανία και την έρευνα. Η εξέλιξή του δημιούργησε την ανάγκη για άρτια καταρτισμένους και εκπαιδευμένους project managers. Παράλληλα, τα learning analytics είναι μία μεθοδολογία που συντελεί στην επιτυχημένη παρακολούθηση των μαθημάτων από τους φοιτητές καθώς και στον εντοπισμό των φοιτητών εκείνων που παρουσιάζουν αυξημένη πιθανότητα εγκατάλειψης των σπουδών τους ώστε να πραγματοποιηθούν παρεμβάσεις για να αποφευχθεί μία τέτοια εξέλιξη. Ο συνδυασμός των δύο αυτών αντικειμένων αποτελεί και το επίκεντρο της παρούσας διπλωματικής διατριβής. Για τις ανάγκες της διατριβής πραγματοποιήθηκε έρευνα σε τρείς φάσεις: Στην πρώτη φάση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή έρευνα στα προγράμματα σπουδών κορυφαίων πανεπιστημίων (σύμφωνα με παγκόσμια κατάταξη), ώστε να εντοπιστούν εκείνα τα ιδρύματα τα οποία έχουν εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών τους, το αντικείμενο της διαχείρισης έργων. Συλλέχθηκαν οι πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος που ήταν διαθέσιμες διαδικτυακά. Σε όσα πανεπιστήμια δεν υπήρχαν διαθέσιμα στοιχεία, πραγματοποιήθηκε επαφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τους υπεύθυνους των μαθημάτων, γνωστοποιώντας το σκοπό της έρευνας και ζητώντας στοιχεία για τη διδασκαλία του μαθήματος. Η δεύτερη φάση περιελάμβανε εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση σε συγγραφείς που ασχολήθηκαν με το θέμα της εκπαίδευσης της διαχείρισης έργων. Τέλος, στην τρίτη φάση έγινε εφαρμογή των Learning Analytics στο μάθημα Διοίκηση και Προγραμματισμός Έργων, εαρινού εξαμήνου 2014-15 του Πανεπιστημίου Μακεδονίας του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής. Συλλέχθηκαν δεδομένα για την απόδοση των φοιτητών, την πρόσβασή τους στους πόρους του μαθήματος καθώς και τη συμμετοχή τους στο chat και το forum του μαθήματος. | el |
dc.format.extent | 142 | el |
dc.format.extent | 7510182 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Διαχείριση έργων πληροφορικής | el |
dc.subject | Εφαρμογές ηλεκτρονικής εκπαίδευσης | el |
dc.subject | Learning analytics | en |
dc.subject | Εκπαίδευση | en |
dc.title | Εφαρμογές ηλεκτρονικής εκπαίδευσης στη διαχείριση έργων πληροφορικής. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα | el |
Appears in Collections: | ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SimelliIoannaMsc2015.pdf | 7.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License