Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΞυνόγαλος, Στυλιανόςel
dc.contributor.authorΤσιλιγωνέας, Βαγγέληςel
dc.date.accessioned2015-10-27T07:42:49Z-
dc.date.available2015-10-27T07:42:49Z-
dc.date.issued2015el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17573-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού μέσα από το οποίο ο χρήστης θα μπορεί να μάθει βασικές δομές του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Το σενάριο του παιχνιδιού είναι βασισμένο στην ιδέα του Richard Pattis (1995) για το ρομπότ “Karel”, το οποίο είναι μία προσομοίωση εκτέλεσης διάφορων αποστολών (προγραμμάτων) από το ρομπότ Karel, που αποσκοπεί στην εκμάθηση του προγραμματισμού. Έτσι, σε έναν τρισδιάστατο κόσμο απεικονίζονται ένα ή περισσότερα ρομπότ τα οποία θα πρέπει, αποφεύγοντας κάποια εμπόδια, να καταφέρουν να φτάσουν στην πόρτα του τερματισμού για να περάσουν στο επόμενο επίπεδο. Σε αντίθεση λοιπόν με την κλασσική προσομοίωση, ενσωματώνονται στοιχεία από παιχνίδια σοβαρού σκοπού, όπως τρισδιάστατα γραφικά, κάμερες, φωτισμός, επίπεδα και σκορ για την προσομοίωση του κόσμου των ρομπότ. Τα επίπεδα είναι προσχεδιασμένα ενώ σε κάθε επίπεδο υπάρχει συγκεκριμένος στόχος. Οι αντικειμενοστρεφείς έννοιες που καλύπτονται είναι: κλάσεις και αντικείμενα, κληρονομικότητα, πολυμορφισμός και υποσκέλιση. Επίσης, παρουσιάζονται οι βασικές δομές επιλογής και επανάληψης. Ο παίκτης δίνει τις οδηγίες στο ρομπότ (ή στα ρομπότ) σε γλώσσα Java. Ο πηγαίος κώδικας του παιχνιδιού είναι επίσης γραμμένος σε Java και για την ανάπτυξή του χρησιμοποιήθηκε η μηχανή παιχνιδιών JMonkey 3.0.el
dc.format.extent117el
dc.format.extent6888753 bytes-
dc.format.extent3661529 bytes-
dc.format.extent724 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypetext/plain-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectSerious gamesen
dc.subjectJavaen
dc.subjectΠαιχνίδι σοβαρού σκοπούel
dc.subjectΑνάπτυξη λογισμικούel
dc.subjectΜηχανή γραφικώνel
dc.subjectGame engineen
dc.subjectOpen GLen
dc.subjectJMonkeyen
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση εννοιών αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού σε Java.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σύνδεσμοι για το κατέβασμα του λογισμικού.txtΣχετικοί σύνδεσμοι724 BTextView/Open
TsiligoneasVangelisMsc2015present.pdfΠαρουσίαση3.54 MBAdobe PDFView/Open
TsiligoneasVangelisMsc2015.pdf6.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons