Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17573
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ξυνόγαλος, Στυλιανός | el |
dc.contributor.author | Τσιλιγωνέας, Βαγγέλης | el |
dc.date.accessioned | 2015-10-27T07:42:49Z | - |
dc.date.available | 2015-10-27T07:42:49Z | - |
dc.date.issued | 2015 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17573 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015. | el |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού μέσα από το οποίο ο χρήστης θα μπορεί να μάθει βασικές δομές του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Το σενάριο του παιχνιδιού είναι βασισμένο στην ιδέα του Richard Pattis (1995) για το ρομπότ “Karel”, το οποίο είναι μία προσομοίωση εκτέλεσης διάφορων αποστολών (προγραμμάτων) από το ρομπότ Karel, που αποσκοπεί στην εκμάθηση του προγραμματισμού. Έτσι, σε έναν τρισδιάστατο κόσμο απεικονίζονται ένα ή περισσότερα ρομπότ τα οποία θα πρέπει, αποφεύγοντας κάποια εμπόδια, να καταφέρουν να φτάσουν στην πόρτα του τερματισμού για να περάσουν στο επόμενο επίπεδο. Σε αντίθεση λοιπόν με την κλασσική προσομοίωση, ενσωματώνονται στοιχεία από παιχνίδια σοβαρού σκοπού, όπως τρισδιάστατα γραφικά, κάμερες, φωτισμός, επίπεδα και σκορ για την προσομοίωση του κόσμου των ρομπότ. Τα επίπεδα είναι προσχεδιασμένα ενώ σε κάθε επίπεδο υπάρχει συγκεκριμένος στόχος. Οι αντικειμενοστρεφείς έννοιες που καλύπτονται είναι: κλάσεις και αντικείμενα, κληρονομικότητα, πολυμορφισμός και υποσκέλιση. Επίσης, παρουσιάζονται οι βασικές δομές επιλογής και επανάληψης. Ο παίκτης δίνει τις οδηγίες στο ρομπότ (ή στα ρομπότ) σε γλώσσα Java. Ο πηγαίος κώδικας του παιχνιδιού είναι επίσης γραμμένος σε Java και για την ανάπτυξή του χρησιμοποιήθηκε η μηχανή παιχνιδιών JMonkey 3.0. | el |
dc.format.extent | 117 | el |
dc.format.extent | 6888753 bytes | - |
dc.format.extent | 3661529 bytes | - |
dc.format.extent | 724 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | text/plain | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Serious games | en |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | Παιχνίδι σοβαρού σκοπού | el |
dc.subject | Ανάπτυξη λογισμικού | el |
dc.subject | Μηχανή γραφικών | el |
dc.subject | Game engine | en |
dc.subject | Open GL | en |
dc.subject | JMonkey | en |
dc.title | Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση εννοιών αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού σε Java. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα | el |
Appears in Collections: | ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Σύνδεσμοι για το κατέβασμα του λογισμικού.txt | Σχετικοί σύνδεσμοι | 724 B | Text | View/Open |
TsiligoneasVangelisMsc2015present.pdf | Παρουσίαση | 3.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
TsiligoneasVangelisMsc2015.pdf | 6.7 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License